Výborné střední vteřinové lepidlo, pracovní doba 7-10s, pevný spoj...
Traxxas pro vás připravil skvostný RC model auta v měřítku 1:10 na...
Traxxas pro vás připravil skvostný RC model auta v měřítku 1:10 na...
Follow us on facebook
Block title
Zážitky, které letí! DJI Mini 2 je ideální pro začátečníky, výkonný a zkrátka mini. Působivý...
Jednosměrný programovatelný střídavý regulátor pro modely aut. Pro motory od 3,0závitu (Brushless), (trval. proud 400A), napájení 3,7-7,4V, hmotnost 40g, BEC 6V/3A. (NiMh/LiPo/LiFe) včet. senz. kab, rozměry: 32x34x21mm
pasující také k motorů X12 a X20 od firmy LRP
Programovatelný střídavý regulátor pro modely aut s funkcí dopředu/brzda/zpátečka. Trvalý proud 600A , napájení 6-16NC/2-6 LiPO článků, hmotnost ??g, BEC 6V/6A, Rozměry: 55 x 40x 24 mm.
Senzorový kabel pro použití motorů jiných výrobců než LRP a NOSRAM s regulátory řady LRP Flow-X a NOSRAM HD.
Senzorový kabel pro použití motorů jiných výrobců než LRP a NOSRAM s regulátory řady LRP Flow-X a NOSRAM HD.
Nejnovější generace baterii NOSRAM roku 2019. "GRAPHENE 3" technologie znamená, že baterie jsou lehčí, odolnější pro skladování, s kratší dobou nabíjení, s vyšším výkonem s menším elektrickým odporem mezi články, tzn. i s delší životností
Nejnovější generace baterii NOSRAM roku 2020. "GRAPHENE 4" technologie znamená, že baterie jsou lehčí, odolnější pro skladování, s kratší dobou nabíjení, s vyšším výkonem s menším elektrickým odporem mezi články, tzn. i s delší životností
Nejnovější generace baterii NOSRAM roku 2019. "GRAPHENE 3" technologie znamená, že baterie jsou lehčí, odolnější pro skladování, s kratší dobou nabíjení, s vyšším výkonem s menším elektrickým odporem mezi články, tzn. i s delší životností
Nejnovější generace baterii NOSRAM roku 2019. "GRAPHENE 3" technologie znamená, že baterie jsou lehčí, odolnější pro skladování, s kratší dobou nabíjení, s vyšším výkonem s menším elektrickým odporem mezi články, tzn. i s delší životností
Nejnovější generace baterii NOSRAM roku 2019. "GRAPHENE 3" technologie znamená, že baterie jsou lehčí, odolnější pro skladování, s kratší dobou nabíjení, s vyšším výkonem s menším elektrickým odporem mezi články, tzn. i s delší životností
Nejnovější generace baterii NOSRAM roku 2020. "GRAPHENE 4" technologie znamená, že baterie jsou lehčí, odolnější pro skladování, s kratší dobou nabíjení, s vyšším výkonem s menším elektrickým odporem mezi články, tzn. i s delší životností
Nejnovější generace baterii NOSRAM roku 2020. "GRAPHENE 4" technologie znamená, že baterie jsou lehčí, odolnější pro skladování, s kratší dobou nabíjení, s vyšším výkonem s menším elektrickým odporem mezi články, tzn. i s delší životností
Nejnovější generace baterii NOSRAM roku 2020. "GRAPHENE 4" technologie znamená, že baterie jsou lehčí, odolnější pro skladování, s kratší dobou nabíjení, s vyšším výkonem s menším elektrickým odporem mezi články, tzn. i s delší životností
Nejnovější generace baterii NOSRAM roku 2019. "GRAPHENE 3" technologie znamená, že baterie jsou lehčí, odolnější pro skladování, s kratší dobou nabíjení, s vyšším výkonem s menším elektrickým odporem mezi články, tzn. i s delší životností
Nejnovější generace baterii NOSRAM roku 2020. "GRAPHENE 4" technologie znamená, že baterie jsou lehčí, odolnější pro skladování, s kratší dobou nabíjení, s vyšším výkonem s menším elektrickým odporem mezi články, tzn. i s delší životností
Nejnovější generace baterii NOSRAM roku 2020. "GRAPHENE 4" technologie znamená, že baterie jsou lehčí, odolnější pro skladování, s kratší dobou nabíjení, s vyšším výkonem s menším elektrickým odporem mezi články, tzn. i s delší životností
Nejnovější generace baterii NOSRAM roku 2020. "GRAPHENE 4" technologie znamená, že baterie jsou lehčí, odolnější pro skladování, s kratší dobou nabíjení, s vyšším výkonem s menším elektrickým odporem mezi články, tzn. i s delší životností
Náhradní krabička/obal pro regualce NOSRAM HD řadu. Je možné použiít také pro LRP FLOW X řadu.
Zadní hliníkové čelo nezlepší jen optiku už tak krásného motoru, ale zlepší chlazení a tím že hliníkové čelo je těžší může pomoci při rozložení váhy u podvozku (důležité u TC podvozků)
Střídavý motor velikosti 540. Kotva: sintrovaná 12,5mm, provozní napětí: 1 - 2S LiPo, délka samotného těla 50,8mm, průměr: 35,9mm, váha: 159-164g, 10,0 závitů, o/min, o/min. , hřídel 3,17mm, výkon: W, účinost %, (senzorový motor)
Střídavý motor velikosti 540. Kotva: sintrovaná 12,5mm, provozní napětí: 1 - 2S LiPo, délka samotného těla 50,8mm, průměr: 35,9mm, váha: 159-164g, 10,5 závitů, o/min, o/min. , hřídel 3,17mm, výkon: W, účinost %, (senzorový motor)
Střídavý motor velikosti 540. Kotva: sintrovaná 12,5mm, provozní napětí: 1 - 2S LiPo, délka samotného těla 50,8mm, průměr: 35,9mm, váha: 159-164g, 3,5 závitů, o/min, o/min. , hřídel 3,17mm, výkon: W, účinost %, (senzorový motor)
Střídavý motor velikosti 540. Kotva: sintrovaná 12,5mm, provozní napětí: 1 - 2S LiPo, délka samotného těla 50,8mm, průměr: 35,9mm, váha: 159-164g, 4,0 závitů, o/min, o/min. , hřídel 3,17mm, výkon: W, účinost %, (senzorový motor)
Střídavý motor velikosti 540. Kotva: sintrovaná 12,5mm, provozní napětí: 1 - 2S LiPo, délka samotného těla 50,8mm, průměr: 35,9mm, váha: 159-164g, 4,5 závitů, o/min, o/min. , hřídel 3,17mm, výkon: W, účinost %, (senzorový motor)
Střídavý motor velikosti 540. Kotva: sintrovaná 12,5mm, provozní napětí: 1 - 2S LiPo, délka samotného těla 50,8mm, průměr: 35,9mm, váha: 159-164g, 5,0 závitů, o/min, o/min. , hřídel 3,17mm, výkon: W, účinost %, (senzorový motor)
Střídavý motor velikosti 540. Kotva: sintrovaná 12,5mm, provozní napětí: 1 - 2S LiPo, délka samotného těla 50,8mm, průměr: 35,9mm, váha: 159-164g, 5,5 závitů, o/min, o/min. , hřídel 3,17mm, výkon: W, účinost %, (senzorový motor)
Střídavý motor velikosti 540. Kotva: sintrovaná 12,5mm, provozní napětí: 1 - 2S LiPo, délka samotného těla 50,8mm, průměr: 35,9mm, váha: 159-164g, 6,0 závitů, o/min, o/min. , hřídel 3,17mm, výkon: W, účinost %, (senzorový motor)
Střídavý motor velikosti 540. Kotva: sintrovaná 12,5mm, provozní napětí: 1 - 2S LiPo, délka samotného těla 50,8mm, průměr: 35,9mm, váha: 159-164g, 6,5 závitů, o/min, o/min. , hřídel 3,17mm, výkon: W, účinost %, (senzorový motor)
Střídavý motor velikosti 540. Kotva: sintrovaná 12,5mm, provozní napětí: 1 - 2S LiPo, délka samotného těla 50,8mm, průměr: 35,9mm, váha: 159-164g, 7,0 závitů, o/min, o/min. , hřídel 3,17mm, výkon: W, účinost %, (senzorový motor)
Střídavý motor velikosti 540. Kotva: sintrovaná 12,5mm, provozní napětí: 1 - 2S LiPo, délka samotného těla 50,8mm, průměr: 35,9mm, váha: 159-164g, 7,5 závitů, o/min, o/min. , hřídel 3,17mm, výkon: W, účinost %, (senzorový motor)
Střídavý motor velikosti 540. Kotva: sintrovaná 12,5mm, provozní napětí: 1 - 2S LiPo, délka samotného těla 50,8mm, průměr: 35,9mm, váha: 159-164g, 8,0 závitů, o/min, o/min. , hřídel 3,17mm, výkon: W, účinost %, (senzorový motor)
Střídavý motor velikosti 540. Kotva: sintrovaná 12,5mm, provozní napětí: 1 - 2S LiPo, délka samotného těla 50,8mm, průměr: 35,9mm, váha: 159-164g, 8,5 závitů, o/min, o/min. , hřídel 3,17mm, výkon: W, účinost %, (senzorový motor)
Střídavý motor velikosti 540. Kotva: sintrovaná 12,5mm, provozní napětí: 1 - 2S LiPo, délka samotného těla 50,8mm, průměr: 35,9mm, váha: 159-164g, 9,0 závitů, o/min, o/min. , hřídel 3,17mm, výkon: W, účinost %, (senzorový motor)
Střídavý motor velikosti 540. Kotva: sintrovaná 12,5mm, provozní napětí: 1 - 2S LiPo, délka samotného těla 50,8mm, průměr: 35,9mm, váha: 159-164g, 9,5 závitů, o/min, o/min. , hřídel 3,17mm, výkon: W, účinost %, (senzorový motor)
Zadní mosazné čelo nezlepší jen optiku už tak krásného motoru, ale zlepší chlazení a tím že mosazné čelo je těžší může pomoci při rozložení váhy u podvozku (důležité u TC podvozků)
speciálně pro 1/10 OFF ROAD motory od 6,5 až 8,5 T motory.
© 2009 - 2016 RCSVET.CZ - Jsme umístěni u ShopMania - Internetové nákupy