Výborné střední vteřinové lepidlo, pracovní doba 7-10s, pevný spoj...
Follow us on facebook
Block title
Zážitky, které letí! DJI Mini 2 je ideální pro začátečníky, výkonný a zkrátka mini. Působivý...
Firma Dji nám opět představila horkou novinku po níž se množství fanoušků těchto létajících zařízení opět neví...
Tato práce s DJI potřebuje nějaké dovednosti atd., Všechny funkce a zařízení Phantom 3 lze přesunout do skládacího...
Distanční sloupky bez závitu uvnitř pro šroub M5 nebo M6, délka 20mm, vnější průměr 15/19mm. Součástí jsou šrouby M5
Distanční sloupky s vnitřním závitem pro šroub M5, délka 65mm, vnější průměr 12,5/16mm. Součástí je 8ks šroubů M5
Distanční sloupky s vnitřním závitem pro šroub M5, délka 68mm, vnější průměr 17/19mm. Součástí je 8ks šroubů M5
Distanční sloupky bez závitu uvnitř pro šroub M5 nebo M6, délka 30mm, vnější průměr 14/16mm. Součástí jsou šrouby M5
provozní napětí 7,2V - 8,4V. (optimalizované pro 2čl. LiPo)
Elektronické zapalování pro dvouválcové motory DLA (kromě řadového dvouválce DLA 116) Provozní napětí 7,2V - 8,4V. (optimalizované pro 2čl. LiPo)
Elektronické zapalování pro jednoválcové motory DLA (32 a 58) a řadový dvouválec DLA 116 (každý válec má své zapalování, pro celý motor jsou tedy potřeba 2 tyto zapalování) Provozní napětí 7,2V - 8,4V. (optimalizované pro 2čl. LiPo)
provozní napětí 7,2V - 8,4V. (optimalizované pro 2čl. LiPo)
Kompletní kliková hřídel pro DLA 56
Flexibilní ohebné koleno pro spojení motoru a tlumiče.
1ks výfuku s přísluš.Váha kolena včetně samotného laď. výfuku je 500g.
Letecký benzínový řadový dvouválcový motor osazený WALBRO karburát. a obsahem 116ccm s výkonem 12,8 koně při 6600o/min., voln. otáčky 1200o/min., poměr komprese 7.8:1, váha motoru 2900g, váha standard výf. 350g., váha zapal. 2x120g.
Letecký benzínový dvouválcový motor s obsahem 116ccm s výkonem 11,8 koně při 7500o/min., volnoběžné otáčky 1300o/min., poměr komprese 7.8:1, váha motoru 2600g, váha standard. výfuků 2x 115g, váha zapalování 180g.
Letecký benzínový čtyřválcový boxer motor osazený WALBRO karburát. a obsahem 128ccm s výkonem 13,0 koně při 8000o/min., voln. otáčky 1400o/min., poměr komprese 7.8:1, váha mot. 3400g, váha stand. výf. 120g x 2 ks., váha zapal. 180g x 2 ks.
Nový letecký benzínový dvouválcový motor s obsahem 180ccm s výkonem 18.2 koní při 7200 ot / min., volnoběžné otáčky 1000-1400o/min, poměr komprese 7.8:1 a váha motoru 3700g + zapalování 190g.
Letecký benzínový motor s obsahem 32ccm s výkonem 3,8 koně při 8200o/min., volnoběžné otáčky 1600o/min., poměr komprese 7.6:1, váha motoru 970g, váha standard výfuku 66g, váha zapalování 100g.
Letecký benzínový motor s obsahem 58ccm s výkonem 6.0 koně při 8500o/min., volnoběžné otáčky 1300o/min., poměr komprese 7.8:1, váha motoru 1310g, váha standard výfuku 110g, váha zapalování 135g.
Letecký benzínový dvouválcový motor osazený WALBRO karburát. a obsahem 64ccm s výkonem 7,5 koně při 8500o/min., volnoběžné otáčky 1400o/min., poměr komprese 7.8:1, váha motoru 1620g, váha standard výfuku 65g x 2 ks., váha zapalování 180g.
Otáčkoměr benzínového DLA motoru. Váha 15g.
© 2009 - 2016 RCSVET.CZ - Jsme umístěni u ShopMania - Internetové nákupy