HS-70MG
Velmi silné submikroservo 13g s kovovými převody pro menší elektrolety a větroně, minivrtulníky a...
Kategorie
Potřebujete pomoc?
Rádi Vám poradíme s výběrem.
ING. MARTIN ZAHORAN
Produktový specialista
emailinfo@rcsvet.cz
phone+420 7200 20 2770
Pondělí - Pátek: 9.00 - 17.00
Solius vychází z osvědčené aerodynamické koncepce kluzáku Easy Glider a přidává eleganci moderního "aerovleku". Na první pohled zaujme štíhlý trup s průhledným vrchlíkem kokpitu a potěší ocasní plocha s uspořádáním do T, která umožňuje snadné sejmutí vodorovné ocasní plochy pro přepravu. Křídlo o rozpětí 2160 mm si díky přiměřené štíhlosti zachovává velkou nosnou plochu a zaručuje tak výborné klouzavé vlastnosti a příjemné chování při nízkých rychlostech.
Trup je vyroben z prakticky nezničitelné pěny ELAPOR. Tajemstvím, které umožňuje, aby byl pěnový trup tak štíhlý, je šestihranná tenkostěnná trubka z hliníkové slitiny, která vyztužuje trup od křídla až po ocasní plochy. Trubka také nese prodlužovací kabely pro serva směrovky a výškovky. Příď trupu a ocasní plochy jsou dále vyztuženy několika sklolaminátovými tyčemi vlepenými mezi poloviny trupu a na kýlovku. Motor PERMAX BL-O 3516-0850 je namontován v přídi na plastovém motorovém loži. Stavebnice obsahuje skládací vrtuli s listy 12x6". Konstruktéři Multiplexu samozřejmě nezapomněli opatřit trup vstupními a výstupními otvory pro chlazení motoru, regulátoru a pohonné baterie. V prostoru kabiny je umístěn střídavý regulátor otáček MultiCont BL 40 S-BEC 40A. Kryt kabiny s průhlednou "bublinou" je odnímatelný a je zajištěn dvojicí obvyklých plastových zámků Multiplex. V přídi najdete dostatek prostoru pro pohonný akumulátor a přijímač. Serva směrovky a výškovky jsou umístěna v kýlovce a kormidla jsou ovládána krátkými přímými drátovými táhly.
pěnové křídlo modelu ELAPOR je dvoudílné s nosníky ze čtyřhranné trubky z hliníkové slitiny, jejichž vyčnívající části slouží zároveň jako spojky křídla. Poloviny křídla jsou na místě zajištěny důmyslným čepem zapadajícím do zámků na kořenových žebrech - čep se vyjímá a zasouvá z prostoru kabiny. Serva křidélek jsou uložena v šachtách s plastovými kryty, křidélka (vyztužená po celé délce tenkostěnnými nerezovými trubkami) jsou ovládána samostatně krátkými přímými drátovými táhly.
ocasní plochy jsou rovněž z pěnového ELAPORu s výztuhami ze sklolaminátových tyčí. Vodorovná ocasní plocha je k horní části kýlovky připevněna dvěma polyamidovými šrouby.
podvozek je jednostopý ve stylu "ASW", s hlavním kolem o průměru 45 mm a kluznou botkou na ocasní části.
k napájení je použit Li-poly tříčlánek s kapacitou 2200 mAh nebo větší se zatížitelností alespoň 20C. Konkrétní typ je třeba zvolit tak, aby vám co nejlépe vyhovovala správná poloha těžiště bez dodatečného zatížení
.pro ovládání modelu si v podstatě vystačíte i s nejobyčejnější čtyřkanálovou RC soupravou, takže můžete použít palubní vybavení z vaší "olétané" začátečnické RC soupravy. Ideální je samozřejmě použít alespoň pěti- nebo šestikanálovou počítačovou RC soupravu, která umožňuje ovládat křidélka nezávisle dvěma servy a míchat je jako aerodynamické brzdy (obě křidélka se vychylují nahoru unisono).
ARF stavebnice obsahuje: hotový trup, křídlo a ocasní plochy z pěnového ELAPORu s nainstalovaným střídavým motorem PERMAX BL-O 3516-0850, střídavý regulátor otáček MultiCont BL 40 S-BEC, 4 serva MPX Nano-S, sadu příslušenství, skládací vrtuli s listy 12x6" a návod.
Upozornění:
Podle nařízení Komise v přenesené pravomoci (EU) 2019/945 ze dne 12. března 2019 o bezpilotních systémech a provozovatelích bezpilotních systémů ze třetích zemí a prováděcího nařízení Komise (EU) 2019/947 ze dne 24. května 2019 o pravidlech a postupech. pro provoz bezpilotních letadel jsou provozovatelé a piloti bezpilotních létajících prostředků (klasických modelů letadel, multikoptér, dronů), které mají hmotnost větší než 250 g nebo nesou kameru či jiné čidlo schopné jakýmkoli způsobem snímat osobní údaje, povinni se registrovat (v ČR u Úřadu pro civilní letectví). Další informace naleznete zde.
Rozpětí křídel [mm] | 2160 |
Délka [mm] | 1100 |
Hmotnost [g] | 1250 - 1450 |
Plocha křídla [dm2] | 40.7 |
Řízené funkce | S,V,K(2),M |
Složitost budovy | S1 |
Obtížnost pilotáže | P1,P2 |
Velmi silné submikroservo 13g s kovovými převody pro menší elektrolety a větroně, minivrtulníky a...
Programovatelné digitální pikoservo 9,5g s kovovými převody pro halové elektrolety, házedla a...
Silné digitální mikroservo 12g s kovovými převody pro elektrolety, větroně i malé vrtulníky....
Silné digitální mikroservo 22g s kovovými převody pro elektrolety a větroně. 1xBB, tah 3,6 kg/cm,...
Stabilizační jednotka pro RC modely letadel. Podpora až 5 kanálů. Hmotnost pouhých 18g. Rozměry:...
Stabilizační jednotka pro RC modely letadel. Podpora až 24 kanálů (16 stabilizovaně). Hmotnost...
Programovatelný střídavý regulátor pro modely letadel. Trvalý proud 40A(špičkový 60A), napájení...
Prakticky hotový model výkonného motorového větroně o rozpětí 2400 mm z extrudovaného pěnového...
RC model výkonného a rychlého kluzáku Avalanche 2.8m ARF s extrémně vysokou pevností, díky...
Prakticky hotová polomaketa akrobatického větroně o rozpětí 3000 mm z téměř nezničitelného...
Prakticky hotová polomaketa vysokovýkonného českého větroně o rozpětí 2700 mm z téměř...
Prakticky hotový vysokovýkonný termický větroň o rozpětí 1800 mm z téměř nezničitelného...
Prakticky hotový model výkonného motorového větroně o rozpětí 2400 mm z extrudovaného pěnového...
Prakticky hotová polomaketa vysokovýkonného polského akrobatického větroně o rozpětí 2400 mm z...
ARF set výkonného termického nebo svahového motorového větroně s motorem PERMAX BL-O 3516, 40A...
Prakticky hotová polomaketa vysokovýkonného polského akrobatického větroně o rozpětí 2400 mm z...
Vaše hodnocení nelze odeslat
Nahlásit komentář
Zpráva odeslána
Váš podnět nelze odeslat
Napište svůj názor
Zkontrolovat před odesláním
Vaši recenzi nelze odeslat
check_circle
check_circle