+421 2 32113310, info@rcsvet.cz

+420 7200 20 277 , info@rcsvet.cz

Pondělí - Pátek: 9.00 - 17.00

Objednávka nad 2200 Kč DOPRAVA ZDARMA

PH155 Turbo Beaver 1900mm ARF

PE_4ST16158
8595241381220
Polomaketa kanadského lehkého dopravního letadla 1900mm pro dvoutakt 12-15ccm, čtyřtakt 15-20ccm nebo benzínový motor 15ccm. Konstrukční trup a křídlo s polosouměrným profilem, ovládaná křidélka, klapky, směrovka, výškovka.
11 359,00 Kč
S DPH
Počet
Vyprodáno

Rádi Vám poradíme s výběrem. 

emailinfo@rcsvet.cz

phone+420 7200 20 2770

Pondělí - Pátek: 9.00 - 17.00

visa

  • Jen originální zboží
  • Zboží kupované u nás je od vyhradních dovozců značek.
  • Záruční a pozáruční servis
  • Prodloužená záruka
  • V případě reklamace si zboží sami vyzvedneme.

  • Nechceme, aby zákazník, který nám důvěřuje a nakupuje v našem obchodě, nesl v případě reklamace jakékoli náklady.

DeHavilland of Canada DHC-2 Beaver neboli Bobr, vyvinutý v Kanadě krátce po 2. světové válce, se stal synonymem letadla pro "bush flying", nenáročného dříče, který pilota a šest cestujících bezpečně přepraví vždy a všude. Osvědčený stroj byl již vícekrát „omlazen“ většími či menšími přestavbami zahrnujícími instalaci moderního turbovrtulového motoru namísto původního hvězdicového devítiválce Pratt & Whitney Wasp Jr. se 450 HP. Nejnovější a velmi úspěšnou konverzí je DHC-2T Turbo Beaver kanadské firmy Viking Air, která staré draky Beaverů modernizuje instalací motoru Pratt & Whitney Canada PT6A-34 se 680 HP do prodloužené přídě; na první pohled také zaznamenáte novou hranatou svislou ocasní plochu.

Polomaketa kanadského lehkého dopravního hornoplošníku klasické celobalsové konstrukce pro pohon dvoudobým motorem 12-15 ccm, čtyřtaktem 15-20 ccm, benzínovým motorem 15 ccm nebo elektromotorem třídy AXI 4130 pro mírně pokročilé piloty. Pokud model doplníte plováky, doporučujeme volit motory na horní hranici uvedeného rozsahu kubatur.

Trup je klasické konstrukce z balsy a lehké překližky s odnímatelným laminátovým krytem motoru s charakteristickým „podbradkem“. Spalovací motor se montuje na stavitelné plastové lože ukotvené na překližkovou motorovou přepážku, jež je součástí pevného skříňového "jádra" trupu. V něm je také vytvořen prostor pro palivovou nádrž. Pro instalaci elektromotoru v zadní montáži je ve stavebnici dodávána přídavná motorová přepážka s distančními sloupky. Kabina je maketově vybavená, přístupná je dvěma otvíracími dveřmi. Serva směrovky, výškovky a plynu se nacházejí na dně kabiny v prostoru přístupném díky zadním dveřím na boku trupu. Přední dveře slouží ve verzi s elektrickým pohonem jako přístupový otvor pro uložení pohonného akumulátoru do prostoru pod přístrojovou deskou. Kormidla jsou ovládána pomocí lanovodů s robustními drátovými táhly.

Dvoudílné křídlo s polosouměrným profilem má klasickou konstrukci s tuhým potahem torzní skříně. Poloviny křídla se nasouvají z boku na trubkovou duralovou spojku a zajišťují šrouby. Vzpěry křídla mají jádro z hliníkového plechu s dřevěným tvarovým krytem; upevňují se šrouby. Křidélka a klapky jsou ovládány nezávisle dvěma páry serv s krátkými přímými drátovými táhly.

Ocasní plochy jsou klasické celobalsové konstrukce.

Podvozek s řiditelnou drátovou ostruhou spřaženou se směrovkou má duralové hlavní nohy s laminátovými tvarovými kryty kol.

Model je potažen nažehlovací fólií Oracover, s imatrikulací stroje létajícího ve Velké Británii.

Pro ovládání modelu budete potřebovat aspoň sedmikanálovou počítačovou souprava umožňující nezávislé ovládání křidélek a klapek. Serva vyhoví kvalitní standardní s tahem 3-5 kg.cm, pro ocasní plochy použijte raději silnější 5-7 kg.cm serva.

Stavebnice obsahuje: postavený a potažený trup, nastříkaný laminátový kryt motoru, hotové vzpěry křídel, postavená a potažená křídla a ocasní plochy, duralový podvozek, sadu příslušenství, kola, samolepky a obrázkový návod.



Upozornění

Dle Nařízení Komise v přenesené pravomoci (EU) 2019/945 ze dne 12. března 2019 o bezpilotních systémech a o provozovatelích bezpilotních systémů ze třetích zemí a Prováděcího nařízení Komise (EU) 2019/947 ze dne 24. května 2019 o pravidlech a postupech pro provoz bezpilotních letadel jsou provozovatelé a piloti bezpilotních létajících prostředků (klasické modely letadel, multikoptéry, drony), které mají hmotnost vyšší než 250 g nebo nesou kameru nebo jiný senzor schopný jakkoli zachycovat osobní údaje, povinni se registrovat (v ČR u Úřadu pro civilní letectví). Další informace najdete zde: Registrace provozovatelů a pilotů dronů

Rozpětí [mm]1900
Délka [mm]1428
Plocha křídla [dm2]43.3
Hmotnost [g]4600 - 5000
Ovládané funkceS,V,K(2),M,F(2)
Náročnost stavbyS2,S3
Náročnost pilotážeP2,P3

Doporučený pohon a RC vybavení:

2T4TBenzín
MotorASP S91AASP FS-120AROS MAX GT-15/GGT-15
VrtuleMA 14x6-8”MA 15x8"FOXY 14x8”
Nádrž (ccm)400-450400-450200-300 benzín
Serva5x HS-422 (K, F, M), 2x HS-645MG (S, V)
Serva digi5x HS-5485HB (K, F, M), 2x HS-5645MG (S, V)
Serva HV/Digi5x HS-430BH (K, F, M), 2x D645MW (S, V)
RC soupravamin. 7-kanálová počítačová
PHOENIX MODEL
PE_4ST16158

Specifické reference

ean13
8595241381220

Mohlo by vás také zajímat

16 dalších produktů ve stejné kategorii:

Komentáře (0)
Na tento produkt momentálně není přidána žádná recenze.
DOPRAVA ZDARMA Objednávka nad 2800 Kč DOPRAVA ZDARMA
Rádi vám poradíme Svěřte výběr Vašího nového modelu profesionálů!
RC SERVIS Zajišťujeme pozáruční servis RC modelů.
UŽ 20 LET S VÁMI! Velmi si vážíme, že jste u toho s námi