AXI 2217/16 V2 LONG střídavý motor
Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm nové generace s prodlouženým kónickým předním čelem pro...
Kategorie
Nové produkty
Potřebujete pomoc?
Rádi Vám poradíme s výběrem.
ING. MARTIN ZAHORAN
Produktový specialista
emailinfo@rcsvet.cz
phone+420 7200 20 2770
Pondělí - Pátek: 9.00 - 17.00
Nová generace motorů AXI V2 má vyšší výkon díky svému propracovanému designu, který ve spojení s integrovaným chladícím systémem na principu turbínového efektu proudění vzduchu udržuje vinutí motoru chladnější až o 20%. Speciální verze „Long“ je opatřena prodlouženým kónickým předním čelem pro snadnou montáž do trupů větroňů o malém průměru přídě.
Robustní a spolehlivé vysokovýkonné střídavé motory řady AXI 2217/xx V2 s otočným pláštěm a neodymovými magnety mají kalenou hřídel o průměru 5 mm uloženou ve dvou kuličkových ložiscích, která zajišťují velmi dobrou mechanickou stabilitu při normální i obrácené montáži. Rotory motorů řady AXI 2217/xx V2 jsou vyváženy na nejmodernějším dynamickém vyvažovacím zařízení od renomované společnosti Schenck. Kvalitní japonská ložiska, dodávaná do motorů řady V2 se vyznačují vyšší životností a tichým chodem.
Motory řady AXI 2217/xx V2 jsou díky svému velkému kroutícímu momentu vhodné pro přímý pohon velkých vrtulí bez nutnosti použít převodovku, což zajišťuje velmi dobrou účinnost celého pohonu.
Systém označování motorů: AXI xxYY/zz |
xx - průměr statoru v mm |
YY - délka statoru v mm |
zz - počet závitů |
AXI 2217/20 V2 Long je střídavý motor učený pro pohon menších modelů s letovou hmotností do 1300 g s napájením z dvoučlánkového nebo tříčlánkového akumulátoru Li-poly. Výborně se hodí pro modely, jako je Multiplex Easy Glider, náš Robin II a podobné lehké motorové větroně - všeobecně modely pomalejší, kde je vhodnější vrtule většího průměru s nižšími otáčkami.
Montáž motoru: AXI 2217/20 V2 Long je primárně konstruován pro přední montáž, ale po dokoupení příslušné sady jej lze využít i v zadní montáži. Při přední montáži za čelo motoru použijte čtyři šrouby M3, které zasahují do čela motoru v rozmezí 4-5 mm. Motorová přepážka by měla být z 3 mm letecké překližky.
Sada motoru obsahuje: střídavý motor AXI 2217/20 V2 Long s kabely, návod.
Napájení LiXX článků | 2 - 4 |
Otáčky na volt [ot./min/V] | 840 |
Počet závitů | 20 |
Vnitřní odpor [mOhm] | 185 |
Proud naprázdno [mA] | 400 |
Max. účinnost [%] | 84 |
Proud při max. účinnosti (η>75%) [A] | 8 - 14 |
Max. špičkový proud (60 s) [A] | 20 |
Max. výkon [W] | 270 |
Průměr [mm] | 27.7 |
Délka [mm] | 44.4 |
Průměr hřídele [mm] | 4 |
Hmotnost [g] | 74 |
Počet pólů | 14 |
Časování [°] | 15 - 25 |
Regulátor [A] | 18 - 25 |
Větroň do hmotnosti [g] | 1100 |
Akrobat do hmotnosti [g] | 800 |
Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm nové generace s prodlouženým kónickým předním čelem pro...
Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm pro modely letadel: větroň 700g, trenér 600g, akro 500g,...
Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm nové generace pro modely větroň do 700g, trenér do 600g,...
Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm nové generace s prodlouženým kónickým předním čelem pro...
Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm pro modely letadel: větroň 250g, trenér 250g, akro 200g,...
Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm pro modely letadel: větroň 800g, trenér 700g, akro 600g,...
Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm nové generace pro modely větroň do 1200g, akro do 1000g,...
Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm pro modely letadel, KV980 ot./min na V, napájení Lixx...
Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm pro modely letadel: větroň 700g, trenér 600g, akro 500g,...
Střídavý elektromotor nové generace s rotačním pláštěm pro modely trenér do 900g, akro 700g,...
Střídavý elektromotor nové generace s rotačním pláštěm pro modely trenér do 1200g, akro 950g, 3D...
Vaše hodnocení nelze odeslat
Nahlásit komentář
Zpráva odeslána
Váš podnět nelze odeslat
Napište svůj názor
Zkontrolovat před odesláním
Vaši recenzi nelze odeslat
check_circle
check_circle