+421 2 32113310, info@rcsvet.cz

+420 7200 20 277 , info@rcsvet.cz

Pondělí - Pátek: 9.00 - 17.00

Objednávka nad 2200 Kč DOPRAVA ZDARMA

Classic Kit letadlo A07115 - Junkers JU87B-2/R-2 (1:48)

  • Nové
CF_30-A07115
5055286643767
Model letadla ke slepení
899,00 Kč
S DPH
Počet
Skladem

Rádi Vám poradíme s výběrem. 

emailinfo@rcsvet.cz

phone+420 7200 20 2770

Pondělí - Pátek: 9.00 - 17.00

visa

  • Jen originální zboží
  • Zboží kupované u nás je od vyhradních dovozců značek.
  • Záruční a pozáruční servis
  • Prodloužená záruka
  • V případě reklamace si zboží sami vyzvedneme.

  • Nechceme, aby zákazník, který nám důvěřuje a nakupuje v našem obchodě, nesl v případě reklamace jakékoli náklady.

Model letadla ke slepení. Velikost: 1:48; 22,9 cm. Balení obsahuje: 158 dílků ke slepení.

Informace o originálu:
I když je Ju87B Stuka obvykle spojován s obávanými bleskovými útoky Wehrmachtu na začátku druhé světové války, jednalo se také o velmi účinný námořní bombardér. Dokázal provádět přesné střemhlavé bombové útoky proti jakémukoliv spojeneckému plavidlu a flotilám v Lamanšském průlivu, severní Africe a ve Středozemí způsobil značné ztráty. Kromě toho, že byl po celou válku nedílnou součástí sil Luftwaffe, sloužil také v letectvech Itálie, Rumunska, Bulharska a Maďarska.
Střemhlavé útoky Stuky byly tak náročné, že se na těchto manévrech musela podílet celá řada automatických mechanismů a funkcí. Zhruba ve výšce 4,5 km určil pilot polohu svého cíle přes zaměřovací průhled umístěný v podlaze pilotní kabiny. Poté, co pilot zahájil klesání, byly motor a vrtule letadla řízeny automaticky, aby se při střemhlavém klesání chovalo co nejvýhodněji. Automatické výškové kormidlo později učinilo stroj „těžký na ocas“. Pilot posunul páku dozadu, což omezilo ‘náraz’ řídicího kniplu, a rychle zahájil přesně určenou sekvenci úkonů, které když byly provedeny správně, zaručily, že vypuštěná nálož dopadla přesně na zamýšlený cíl. Bleskově nastavil klapky křídel, ubral plyn a zavřel klapky chlazení. Letadlo se automaticky spustilo střemhlav dolů ve 180stupňové vývrtce a zároveň se automaticky vykopily vzduchové brzdy, aby se rychlost pádu omezila na konstantních 580 km/h. V tomto bodě již nebylo návratu – útočná sekvence byla zahájena.
Nápor na tělo pilota se přitom pochopitelně stupňoval, ten měl ale i tak pořád spoustu věcí na práci. Úhel klesání mohl sledovat podle řady červených čar na straně okna jeho pilotní kabiny a srovnat je s horizontem – při útocích v 60, 75 nebo 80 stupňovém klesání. Poté, ještě než vypustil hlavní těžkou bombu, se podíval dopředu skrz pevný zaměřovač, aby vyrovnal směr útoku – optimální výšku pro vypuštění pilotovi ukazovalo blikající světélko na výškoměru. Bomba byla umístěna na velké nosné konstrukci ve tvaru U, která se při vypouštění zhoupla a uvolnila munici bezpečně mimo dosah velké vrtule a rovnou na cíl. Při vší této akci se pilot ještě pro ujištění několikrát podíval na červené kolíky vyčnívající z vrchní strany křídel, které ho informovaly o tom, že je automatický systém pro vyrovnání pádu aktivní pro případ, že by kvůli přetížení ztratil vědomí. Tohle všechno se přitom odehrávalo během několika málo hektických vteřin!
Jakmile byly bomby pryč z letadla, zahájil stroj sám sekvenci úkonů pro vyrovnání střemhlavého pádu. V tomto okamžiku byl na posádku vyvíjen největší nápor, při kterém přetížení běžně přesahovalo sílu gravitace více než šestinásobně, což mohlo vést přinejmenším k poškození zraku. Když se letadlo vyrovnalo a jeho nos byl nad horizontem, brzdicí klapky se automaticky zavřely, plyn se naopak otevřel a vrtule se nastavila na stoupání – pilot pak musel rychle manuálně otevřít chladicí klapky, aby zabránil přehřátí motoru, a převzal kontrolu nad letadlem. To byl okamžik, kdy byl nejzranitelnější, protože zrovna letěl nízko, relativně malou rychlostí a na nepřátelském území. Pilotův střelec vzadu mohl být navíc pořád v bezvědomí, a dokonce i on sám si mohl připadat trochu malátný, zároveň po nich ze všech stran pálilo každé protiletadlové dělo, puška a nepřátelské letadlo v okolí.

Barevné schéma (Potřebné barvy):
A - Junkers Ju 87R-2 Stuka, 2./Sturzkampfgeschwader 3, Greece, Spring 1941 - 111, 26, 33, 53, 56, 60, 62, 65, 85, 103, 240, 241, 242
B - Junkers Ju 87R-2 Stuka, 2./Sturzkampfgeschwader 2 - 111, 26, 33, 34, 53, 56, 60, 62, 65, 103, 240, 241, 242, 249

Detaily modelu:
Měřítko: 1:48
Počet dílů: 158
Délka: 22,9 mm
Rozpětí křídel: 28,8 mm
Obtížnost: 3
Body Flying Hours: 3

Doporučeno pro děti od 8 let.

Upozornění: Nebezpečí udušení! Výrobek obsahuje malé části. NEVHODNÉ PRO DĚTI DO 3 LET!

AIRFIX
CF_30-A07115
5 ks

Parametry

Plastové
Ano

Specifické reference

ean13
5055286643767

16 dalších produktů ve stejné kategorii:

Komentáře (0)
Na tento produkt momentálně není přidána žádná recenze.
DOPRAVA ZDARMA Objednávka nad 2800 Kč DOPRAVA ZDARMA
Rádi vám poradíme Svěřte výběr Vašího nového modelu profesionálů!
RC SERVIS Zajišťujeme pozáruční servis RC modelů.
UŽ 20 LET S VÁMI! Velmi si vážíme, že jste u toho s námi