Kotva pro NOSRAM N22 Stock motory je ze sintrovaného neodymu nejvyšší...
Kotva pro NOSRAM N22 Stock motory je ze sintrovaného neodymu nejvyšší...
Kotva pro NOSRAM N22 motory je ze sintrovaného neodymu nejvyšší kvality,...
Follow us on facebook
Poslední články
V tomto článku vám představím tři drony "střední třídy" v cenovém rozmezí 500 - 700 €.
V dnešní době si majitelé 3D tiskáren mohou vytisknout plně funkční a hodnotné modely RC aut, letadel nebo...
Letecký benzínový motor s obsahem 14,95ccm s výkonem 2,37 koně při 15000o/min., volnoběžné otáčky 2000ot./min, váha motoru 631g, váha výfuku 178g, váha zapalování 95g určené i pro 2čl. LiPo a Life provoz.
Letecký benzínový motor s obsahem 22,12ccm s výkonem 2,7 koně při 9000o/min., volnoběžné otáčky 1800ot./min, váha motoru 761,6g, váha výfuku 132,6g, váha zapalování 105g určené i pro 2čl. LiPo a Life provoz.
Letecký benzínový motor s obsahem 32,98ccm s výkonem 3,85 koně při 9000o/min., volnoběžné otáčky 1800ot./min, váha motoru 984g, váha výfuku 160g, váha zapalování 105g určené i pro 2čl. LiPo a Life provoz.
Letecký benzínový motor s obsahem 59,91ccm s výkonem 6,08 koně při 7000o/min., volnoběžné otáčky 1600ot./min, váha motoru 1400g, váha zapalování 105g určené i pro 2čl. LiPo a Life provoz.
Letecký čtyřtaktní benzínový motor s obsahem 39,96ccm s výkonem 3,8 koně při 8600o/min., volnoběžné otáčky 1800ot./min, váha motoru 1170g (tlumič 113g), váha zapalování 95g určené i pro 2čl. LiPo a Life provoz.
Letecký benzínový motor se žhavící svíčkou s obsahem 14,95ccm s výkonem 2,35 koně při 15000o/min., volnoběžné otáčky 2000ot./min, váha motoru 610g, váha výfuku 178g. Odpadá váha zapalování a jeho akumulátoru a rušení způsobované zapalováním!
Letecký benzínový dvouválcový motor s obsahem 120ccm s výkonem 10 koní při 7000o/min., volnoběžné otáčky 1600ot./min, váha motoru 2450g, nové zapalování IG-10 určené i pro 2čl. LiPo a Life provoz.
Letecký benzínový jednoválcový motor s obsahem 61ccm s výkonem 6,5 koní , provozní otáčky 1600-8900ot./min, hmotnost motoru 1400g + expanzní tlumič 160g + zapalování 136g. Vhodný pro provoz s expanzním i laděným tlumičem výfuku.
Letecký benzínový plochý dvouválcový motor s objemem 123 ccm a výkonem 12 koní , provozní otáčky 1500–8900 ot./min, hmotnost motoru 2300 g + expanzní tlumič 330 g + zapalování 202 g. Vhodný pro provoz s expanzními i laděnými tlumiči výfuku.
Vrtulníkový benzínový motor s obsahem 14,95ccm s výkonem 2,76 koně při 14000o/min., volnoběžné otáčky 2000ot./min, váha motoru 835g, váha zapalování 92g určené i pro 2čl. LiPo a Life provoz.
Inovovaná verze leteckého benzínového plochého dvouválcového motoru s obsahem 178ccm. Výkon 21,5 koně, provozní otáčky 1100-9000ot./min, hmotnost motoru 3550g + expanzní tlumič 430g + zapalování 202g. Vhodný pro provoz s expanzními i laděnými tlumiči výfuku.
Nová verze leteckého čtyřtaktního benzínového motoru s obsahem 29,94ccm s vylepšeným elektronickým zapalováním, karburátorem a palivovým čerpadlem. Výkon 2,8 koně při 9000 ot./min., volnoběžné otáčky 1800 ot./min, hmotnost motoru 1010g (tlumič 113g), hmotnost zapalování 95g (napájení 2S LiPo/Life).
Letecký benzínový jednoválcový motor s obsahem 38ccm s výkonem 5 koní, provozní otáčky 1400-10000ot./min, hmotnost motoru 1000g + expanzní tlumič 110g + zapalování 136g. Vhodný pro provoz s expanzními i laděnými tlumiči výfuku.
Vrtulníkový benzínový motor s obsahem 14,95ccm s výkonem 2,76 koně při 14000o/min., volnoběžné otáčky 2000ot./min, váha motoru 835g, váha zapalování 92g určené i pro 2čl. LiPo a Life provoz.
"Ostrá" verze leteckého benzínového jednoválcového motoru s obsahem 88ccm s výkonem zvýšeným na 10 koní, provozní otáčky 1600-8900ot./min, hmotnost motoru 1980g + expanzní tlumič 345g + zapalování 135g. Vhodný pro provoz s expanzním i laděným tlumičem výfuku.
Letecký benzínový motor s obsahem 32ccm s výkonem 3,8 koně při 8200o/min., volnoběžné otáčky 1600o/min., poměr komprese 7.6:1, váha motoru 970g, váha standard výfuku 66g, váha zapalování 100g.
Letecký benzínový motor s obsahem 58ccm s výkonem 6.0 koně při 8500o/min., volnoběžné otáčky 1300o/min., poměr komprese 7.8:1, váha motoru 1310g, váha standard výfuku 110g, váha zapalování 135g.
Letecký benzínový dvouválcový motor s obsahem 116ccm s výkonem 11,8 koně při 7500o/min., volnoběžné otáčky 1300o/min., poměr komprese 7.8:1, váha motoru 2600g, váha standard. výfuků 2x 115g, váha zapalování 180g.
Benzínový motor s obsahem 22,5ccm s výkonem 2,15 kw při 14.000 o/min., volnoběžné otáčky 4000 o/min., váha motoru 2070 g, rozměry 167x204x195mm, svíčka NGK CMR7H.
Benzínový motor s obsahem 22,50ccm s výkonem 2,46/1,81 PS/kW při 12.000 o/min. vhodný do 1/5 a 1/6 RC AUT.
Benzínový motor s obsahem 25,40ccm s výkonem 2,49/1,86 PS/kW při 12.000 o/min. vhodný do 1/5 a 1/6 RC AUT.
Dvoutaktní benzinový motor pro spalovací modely v měřítku 1/5.
Letecký benzínový dvouválcový motor osazený WALBRO karburát. a obsahem 64ccm s výkonem 7,5 koně při 8500o/min., volnoběžné otáčky 1400o/min., poměr komprese 7.8:1, váha motoru 1620g, váha standard výfuku 65g x 2 ks., váha zapalování 180g.
Letecký benzínový řadový dvouválcový motor osazený WALBRO karburát. a obsahem 116ccm s výkonem 12,8 koně při 6600o/min., voln. otáčky 1200o/min., poměr komprese 7.8:1, váha motoru 2900g, váha standard výf. 350g., váha zapal. 2x120g.
Letecký benzínový čtyřválcový boxer motor osazený WALBRO karburát. a obsahem 128ccm s výkonem 13,0 koně při 8000o/min., voln. otáčky 1400o/min., poměr komprese 7.8:1, váha mot. 3400g, váha stand. výf. 120g x 2 ks., váha zapal. 180g x 2 ks.
Nový letecký benzínový dvouválcový motor s obsahem 180ccm s výkonem 18.2 koní při 7200 ot / min., volnoběžné otáčky 1000-1400o/min, poměr komprese 7.8:1 a váha motoru 3700g + zapalování 190g.
Letecký benzínový motor s obsahem 59,91ccm s výkonem 6,08 koně při 7000o/min., volnoběžné otáčky 1600ot./min, váha motoru 1400g, váha zapalování 105g určené i pro 2čl. LiPo a Life provoz.
Motor Mach 2 .19 pre modely Traxxas
Letecký benzínový plochý dvouválcový motor s obsahem 76ccm s výkonem 8 koní , provozní otáčky 1400-8000ot./min, hmotnost motoru 1650g + expanzní tlumič 200g + zapalování 202g. Vhodný pro provoz s expanzními i laděnými tlumiči výfuku.
Dvoutaktní benzinový motor o obsahu 32ccm aktuálně dodávaný v 1/5 modelech Himoto a Maverick. Označení výrobce 30001 (Starší 30cc verze), 32001 (Aktuální 32cc verze) nebo MV24195 (HPI Blackout 32cc)