GF-30II včetně tlumiče F-6040
Potřebujete pomoc?
Rádi Vám poradíme s výběrem.
+420 7200 20 2770
Pondělí - Pátek: 9.00 - 17.00
O.S. MAX GT30II poskytuje pilotům modelů konstruovaných pro 20-25 ccm žhavící nebo 20 ccm benzínové dvoutaktní motory vše, co potřebují – spolehlivost a odolnost, jednoduchý a nenákladný provoz, snadné seřizování a především úžasný realistický zvuk čtyřtaktu ideální pro makety! Oproti původnímu provedení přináší nový RC karburátor, palivové čerpadlo i elektronické zapalování.
- Stejné zástavbové rozměry jako GT22.
- Nové elektronické zapalování IG-07 s napájením ze 4-6 čl. NiCd/NiMH nebo 2S LiPo/LiFe.
- Vzadu montovaný dvoujehlový karburátor typ 70T2 se sacím nátrubkem s regulátorem tlaku a palivovým čerpadlem PD-09 pro spolehlivou a dokonale stabilní dodávku paliva.
- Systém PCV (Positive Crankcase Ventillation) pro odvětrávání klikové skříně recirkulující přefouknuté plyny a olej.
- Používá cenově dostupnou směs benzínu Natural s olejem pro dvoutakty míchanou v poměru 25-50:1 (dle typu oleje).
- Velmi úsporný provoz – 230 ml nádrž vystačí na 10-15 minut akrobatického létání s rezervou 7-8 minut na plný plyn).
- Expanzní tlumič F-6040 s účinným tlumením zvuku a se snadnou montáží uvnitř motorového krytu.
- Ušlechtilý hluboký zvuk benzínového čtyřtaktu ideální pro makety a polomakety.
GF30II je čtyřdobý benzínový motor konstruovaný pro modely letadel určené pro pohon 20-25 ccm žhavícími nebo 20 ccm benzínovými dvoutaktními motory. Je osazen dvoujehlovým karburátorem typu 70T2 se sacím nátrubkem s regulátorem tlaku a palivovým čerpadlem PD-09. V základní sestavě je dodáváno rovněž elektronické zapalování IG-07 a expanzní tlumič výfuku typu F-6040.
- Doporučené rozměry vrtulí: Záběh: 16x10“, Sport/Akrobat/Maketa: 16x10-12“ 17x8-10“ 18x6W-8“
- Doporučené palivo: záběh 25:1 (25 dílů benzínu Natural na 1 díl oleje KLOTZ), normální provoz 50:1
- Palivová nádrž (220-300 ml) a všechny hadičky musejí být typu určeného pro benzín.
Sada motoru obsahuje: motor GF30II s RC karburátorem typu 70T2 s regulátorem tlaku a palivovým čerpadlem PD-09, elektronické zapalování IG-07, jiskřivou svíčku 1/4-32, tlumič výfuku F-6040, návod k obsluze.
Zdvihový objem [ccm] | 29.94 |
Počet válců | 1 |
Vrtání [mm] | 38 |
Zdvih [mm] | 26.4 |
Provozní otáčky [ot./min] | 1800 - 9000 |
Výkon motoru (při 8600 ot./min) [kW] | 2.06 |
Výkon (při 8600 ot./min) [HP] | 2.8 |
Hmotnost (motor) [g] | 1010 |
Hmotnost (tlumič) [g] | 113 |
Hmotnost (zapalování) [g] | 95 |
Doporučená svíčka | Rcexl 1/4-32 |
Doporučený objem nádrže [ml] | 220 - 300 |
Závit matice vrtule | UNF 5/16-24 |
Mohlo by vás také zajímat
Motul 710 2T Original (1 L)
Vysoce výkonný syntetický olej pro benzínové dvoutaktní motory.
Motul 800 2T Factory Line OffRoad Original (1 L)
Speciální syntetický olej pro benzínové dvoutaktní motory pro ty nejlepší výkony.
Vrtule FOXY Pro 16x10
Řada vrtulí z vysokopevnostního polyamidu plněného z 50% skelnými vlákny speciálně konstruovaná...
Vrtule FOXY Pro 18x6
Řada vrtulí z vysokopevnostního polyamidu plněného z 50% skelnými vlákny speciálně konstruovaná...
Vrtule FOXY Pro 18x8
Řada vrtulí z vysokopevnostního polyamidu plněného z 50% skelnými vlákny speciálně konstruovaná...
Dřevěná vrtule KAVAN 17x8
Špičkové dřevěné vrtule KAVAN byly zkonstruovány s pomocí nejnovějšího softwaru a vyrábějí se s...
Dřevěná vrtule KAVAN 18x8
Špičkové dřevěné vrtule KAVAN byly zkonstruovány s pomocí nejnovějšího softwaru a vyrábějí se s...
Dřevěná vrtule KAVAN 17x10
Špičkové dřevěné vrtule KAVAN byly zkonstruovány s pomocí nejnovějšího softwaru a vyrábějí se s...
Dřevěná vrtule KAVAN 18x6
Špičkové dřevěné vrtule KAVAN byly zkonstruovány s pomocí nejnovějšího softwaru a vyrábějí se s...
Dřevěná vrtule KAVAN 16x10
Špičkové dřevěné vrtule KAVAN byly zkonstruovány s pomocí nejnovějšího softwaru a vyrábějí se s...
16 dalších produktů ve stejné kategorii:
OS MAX GT-60 včetně tlumiče E-6020
Letecký benzínový motor s obsahem 59,91ccm s výkonem 6,08 koně při 7000o/min., volnoběžné otáčky...
OS GT-120
Letecký benzínový dvouválcový motor s obsahem 120ccm s výkonem 10 koní při 7000o/min., volnoběžné...
Motor DLA 58ccm včetně tlumiče a příslušenství
Letecký benzínový motor s obsahem 58ccm s výkonem 6.0 koně při 8500o/min., volnoběžné otáčky...
GT-60 bez tlumiče
Letecký benzínový motor s obsahem 59,91ccm s výkonem 6,08 koně při 7000o/min., volnoběžné otáčky...
Motor DLA 32ccm včetně tlumiče a příslušenství - nová verze
Letecký benzínový motor s obsahem 32ccm s výkonem 3,8 koně při 8200o/min., volnoběžné otáčky...
Himoto benzínový motor 32ccm 1/5
Dvoutaktní benzinový motor o obsahu 32ccm aktuálně dodávaný v 1/5 modelech Himoto a Maverick....
Motor GP 88 ccm včetně tlumiče a příslušenství
"Ostrá" verze leteckého benzínového jednoválcového motoru s obsahem 88ccm s výkonem zvýšeným na...
Benzínový motor 23ccm PRO 1/5 - HIMOTO
Dvoutaktní benzinový motor pro spalovací modely v měřítku 1/5.
Motor DLA 116ccm včetně tlumiče a příslušenství
Letecký benzínový dvouválcový motor s obsahem 116ccm s výkonem 11,8 koně při 7500o/min.,...
Motor DLA 128ccm (čtyřválec, boxer) včetně tlumiče a...
Letecký benzínový čtyřválcový boxer motor osazený WALBRO karburát. a obsahem 128ccm s výkonem...
OS MAX GT15 AIR s tlumičem E-4040
Letecký benzínový motor s obsahem 14,95ccm s výkonem 2,37 koně při 15000o/min., volnoběžné otáčky...
OS MAX GT-22 včetně tlumiče E-5040
Letecký benzínový motor s obsahem 22,12ccm s výkonem 2,7 koně při 9000o/min., volnoběžné otáčky...
Motor GP 178 ccm včetně tlumiče a příslušenství
Inovovaná verze leteckého benzínového plochého dvouválcového motoru s obsahem 178ccm. Výkon 21,5...
Motor GP 38 ccm včetně tlumiče a příslušenství
Letecký benzínový jednoválcový motor s obsahem 38ccm s výkonem 5 koní, provozní otáčky...
Motor GP 76 ccm V2 včetně tlumiče a příslušenství
Letecký benzínový plochý dvouválcový motor s obsahem 76ccm s výkonem 8 koní , provozní otáčky...