Kotevní světlo 8x50mm (1 ks)
Mosazné kotevní světlo 8x10mm na70mm mosazné tyči o průměru 2 mm.
Potřebujete pomoc?
Rádi Vám poradíme s výběrem.
+420 7200 20 2770
Pondělí - Pátek: 9.00 - 17.00
Billing Boats
Na počátku 50. let dánský architekt a bývalý válečný pilot RAF Ejnar Billing vystavil vlastnoručně zhotovený model rybářského člunu ve výloze hobby obchodu patřícího jeho manželce. Potom, co se fotografie modelu objevila v jednom časopisu, pana Billinga zavalily objednávky na postavení desítek kusů stejného modelu. Protože nebylo v jeho silách takové množství zvládnout, napadlo ho, že člun nabídne jako stavebnici – první hromadně vyráběnou stavebnici s dřevěnou kostrou s kýlem, žebry a plaňkovanou obšívkou napodobující co nejvíce konstrukci skutečných lodí. Tento způsob stavby se rychle ujal a modely pana Billinga začaly dobývat svět. V roce 1958 pak vznikla rodinná firma nesoucí dodnes jméno Billing Boats. V průběhu let se konstrukce modelů zdokonalovala a modernizovala, v 60. letech bylo zavedeno používání plastových výlisků trupů, poté nastoupily CNC stroje a již na přelomu 80. a 90. let v Billing Boats začali požívat laserové vyřezávání dílů. Dnes firmu řídí již třetí generace Billingů a plovoucí RC modely i neplovoucí stolní makety stále představují naprostou špičku v lodním modelářství.
S potěšením vám nabízíme sérii stavebnic Billing Boats, z nichž můžete postavit nádherné detailně propracované neplovoucí makety a vytvořit stylový doplněk interiéru vašeho bytu se slanou vůní moře a voláním dálek...
Cutty Sark 1:75
280 stop dlouhý Cutty Sark o výtlaku 963 tun byl jedním z posledních čajových klipperů - rychlých plachetních lodí, které zprostředkovávaly obchod s Dálným Východem a Austrálií. Loď byla postavena loděnicí ve skotském Dumbartonu, na vodu byla spuštěna 23. listopadu 1869. Je jediným klipperem, který se zachoval do dnešních dnů - nyní jej můžete obdivovat v Londýně, v suchém doku při břehu Temže, nedaleko pahorku, na němž stojí greenwichská hvězdárna.
Cutty Sark nejprve do roku 1877 sloužil pro přepravu čaje z Číny, poté dovážel vlnu z Austrálie. Po roce 1895 se po dalších 20 let plavil pod portugalskou vlajkou. Je reprezentantem vrcholného mistrovství klasického lodního stavitelství, pamětníkem doby, kdy se na mořích potkávaly ušlechtilé dřevěné plachetnice, stejně jako dýchavičné a odporně kouřící parolodě: Rychlé parníky posléze převzaly přepravu čaje díky zkratce přes nově otevřený Suezský průplav, do kterého klippery nemohly, a nakonec vytlačily plachty z moří skoro úplně. Cutty Sark je určen pro pokročilé lodní stavitele; je konstruován jako neplovoucí stolní maketa.
Cutty Sark má trup klasické dřevěné konstrukce z laserem vyřezávaných dílů s plaňkovanou obšívkou a dřevěnou palubu. Stavebnice obsahuje všechny dřevěné, plastové a kovové díly potřebné pro dokončení modelu, maketové příslušenství atd.
Měřítko | 1:75 |
Délka [mm] | 1100 |
Šířka [mm] | 150 |
Výška [mm] | 670 |
Náročnost stavby | S4 |
Mosazné kotevní světlo 8x10mm na70mm mosazné tyči o průměru 2 mm.
Mosazný rám kruhového lodního okna - portu - o vnějším průměru 10 mm s 9 mm osazením; průměr...
Plastový rám kruhového lodního okna - portu - o vnějším průměru 6 mm s 5 mm osazením; průměr...
Mosazný sloupek zábradlí 15 mm se 3 otvory pro lana o průměru 1 mm.
Mosazný rám kruhového lodního okna - portu - o vnějším průměru 4,6 mm; průměr otvoru 2 mm. Bez skla.
Mosazný sloupek zábradlí 30 mm se 2 otvory pro lana o průměru 1 mm.
Mosazný sloupek zábradlí 38 mm se 2 otvory pro lana o průměru 1 mm.
Laserem vyřezávané dřevěné sedačky pro maketu záchranného člunu 32x90 mm (3BB8233) 2ks.
Mosazné záďové (tralovací) světlo 11x20mm - vlastní světlo má průměr 6 mm a výšku 8 mm.
Mosazné záďové (tralovací) světlo 14x20mm - vlastní světlo má průměr 8 mm a výšku 12 mm.
Mosazné stožárové světlo 8x12mm 2ks. Vnitřní otvor 6 mm, otvor v přírubě na stěžeň 6 mm.
Drátové měděné očko o průměru 2 mm se stopkou, celková délka 11 mm (100 ks).
Drátové mosazné očko o průměru 3 mm se stopkou, celková délka 10 mm (100 ks).
Mosazný sloupek zábradlí 26 mm s 1 otvorem (ve středu) pro lano o průměru 1 mm (10ks).
Stavebnice velké neplovoucí makety Mantua Model HMS Victory v měřítku 1:98 a délce 1070 mm....
Stavebnice neplovoucího modelu plachetnice Mantua Model Gorch Fock v měřítku 1:90 a délce 980mm....
Detailně propracovaná neplovoucí maketa první celoželezné šroubové fregaty z roku 1861 s dřevěným...
Detailně propracovaná neplovoucí maketa HMS Bounty z 18. století s dřevěným plaňkovaným trupem o...
Stavebnice části neplovoucího modelu MAMOLI USS Constitution příčný řez 1:93 s parametry - šířka...
Stavebnice části makety, řez přídě trupu lodi Mantua Model Victory v měřítku 1:78, pro...
Stavebnice makety Vikingské lodi Gokstad ze druhé poloviny devátého století v měřítku 1:72. Délka...
Stavebnice modelu lodi CALDERCRAFT H.M. Granado 1739 1:64 s bohatou historií je určena pro...
Stavebnice neplovoucího modelu známé plachetnice Mantua Santa Maria v měřítku 1:50 a délce 780...
Model lodi Capitain Morgan, z řady Mini Mamoli, v měřítku 1:135. Model vhodný pro začínající...
Stavebnice neplovoucího modelu lodi MAMOLI Friesland 1663 v měřítku 1:75. Délka modelu 775 mm,...
Neplovoucí dřevěný model plachetnice COREL Corsaro II v měřítku 1:24 kit je klasická stavebnice...
Stavebnice neplovoucího modelu MAMOLI H.M.S. Victory v měřítku 1:90 z roku 1765. Stala se...
Stavebnice neplovoucího modelu Holandského válečného člunu v měřítku 1:43. Nizozemská válečná loď...
Stavebnice neplovoucího modelu historické plachetní lodi MAMOLI Britannia z roku 1893, v měřítku...
Stavebnice modelu lodi Vanguard Models Duchess of Kingston 1778 v měřítku 1:64. Loď s množství...