KAVAN PRO-20SB střídavý regulátor 20A
Programovatelný střídavý regulátor pro modely letadel. Trvalý proud 20A (špičkový 30A), napájení...
Kategorie
Potřebujete pomoc?
Rádi Vám poradíme s výběrem.
ING. MARTIN ZAHORAN
Produktový specialista
emailinfo@rcsvet.cz
phone+420 7200 20 2770
Pondělí - Pátek: 9.00 - 17.00
Motory KAVAN PRO jsou vysokovýkonné bezkomutátorové (střídavé, "brushless") čtrnáctipólové elektromotory s rotačním pláštěm ("outrunner") s vynikajícími elektrickými vlastnostmi, propracovanou konstrukcí a špičkovým výrobním zpracováním. Hřídele z tvrzené oceli a kvalitní ložiska zajišťují vysokou životnost, jakostní materiály použité pro zhotovení statoru i rotoru zaručují rovněž výborné výkonové parametry při vysoké účinnosti. Jsou to nízkootáčkové motory s velkým kroutícím momentem zvládající vrtule o velkém průměru i stoupání bez potřeby převodovky.
Systém označování motorů: PRO xxYY-zzzz |
PRO - střídavý motor s rotačním pláštěm ("outrunner", "oběžka") |
xx - průměr motoru v mm |
YY - délka motoru v mm |
zzzz - počet otáček na volt (ot./min na V), „KV“ |
KAVAN PRO 2830-900
KAVAN PRO 2830-900 je malý střídavý motor učený pro pohon malých modelů s letovou hmotností do 850 g s napájením z tříčlánkového až čtyřčlánkového akumulátoru LiPo. Výborně se hodí pro park-flyery Dumas a modely SIG/HERR o rozpětí 1000-1200 mm. Vhodné jsou spíše pro motorové větroně, 3D modely a pomalejší motorové modely, kde lépe funguje vrtule o větším průměru s nižším počtem otáček.
Montáž motoru: KAVAN PRO 2830-900 je konstruován pro přední i zadní montáž. Při přední montáži za čelo motoru použijte nejméně dva (protilehlé), nebo čtyři šrouby M3, které zasahují do čela motoru v rozmezí 3 - 4 mm. Motorová přepážka by měla být z 2-2,5 mm letecké překližky. Sada pro zadní montáž (upevňovací kříž, unašeč vrtule pro zadní montáž) je dodávána spolu s motorem.
Sada motoru obsahuje: střídavý motor KAVAN PRO 2830-900 s kabely s připájenými 3,5 mm zlacenými konektory, sadu pro zadní montáž. Úplný návod k obsluze motoru si můžete stáhnout zde: Střídavé motory KAVAN PRO - Návod k obsluze
Pozn.: Alternativní označení dle rozměrů statoru 2212-900.
Napájení LiXX článků | 3 - 4 |
Otáčky na volt [ot./min/V] | 900 |
Max. výkon (180 s) [W] | 230 |
Vnitřní odpor [mOhm] | 117 |
Proud naprázdno (při 10 V) [mA] | 700 |
Max. špičkový proud (180 s) [A] | 20 |
Průměr [mm] | 28.8 |
Délka [mm] | 28 |
Délka celková [mm] | 44.5 |
Průměr hřídele [mm] | 4 |
Hmotnost [g] | 63 |
Počet pólů | 14 |
Časování [°] | 20 - 25 |
Regulátor [A] | 20 - 30 |
Větroň do hmotnosti [g] | 850 |
Trenér do hmotnosti [g] | 700 |
Akrobat do hmotnosti [g] | 600 |
3D do hmotnosti [g] | 450 |
Doporučená vrtule | 3S: 9x6"-10x4.7" |
4S: 9x6" |
Programovatelný střídavý regulátor pro modely letadel. Trvalý proud 20A (špičkový 30A), napájení...
Programovatelný střídavý regulátor pro modely letadel. Trvalý proud 30A (špičkový 45A), napájení...
Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm nové generace pro modely větroň do 1100g, trenér do...
Profesionální střídavý motor určený pro malé kvadrokoptéry (Mini Quad). Doporučené vrtule 5-6" a...
Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm nové generace pro modely větroň do 700g, trenér do 600g,...
Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm pro modely letadel: větroň 950g, trenér 900g, akro 800g,...
Profesionální střídavý motor určený pro malé kvadrokoptéry (Mini Quad). Doporučené vrtule 5-6" a...
Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm nové generace s prodlouženým kónickým předním čelem pro...
Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm pro modely letadel, KV1400 ot./min na V, napájení Lixx...
Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm pro modely letadel: větroň 700g, trenér 600g, akro 500g,...
Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm pro modely letadel: větroň 250g, trenér 250g, akro 200g,...
Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm nové generace pro modely větroň do 1300g, trenér do...
Vaše hodnocení nelze odeslat
Nahlásit komentář
Zpráva odeslána
Váš podnět nelze odeslat
Napište svůj názor
Zkontrolovat před odesláním
Vaši recenzi nelze odeslat
check_circle
check_circle