AXI 2808/24 Cyclone KV1190
Střídavý elektromotor nové generace s rotačním pláštěm uzavřeným v pevném vnějším pouzdru pro...
Kategorie
Potřebujete pomoc?
Rádi Vám poradíme s výběrem.
ING. MARTIN ZAHORAN
Produktový specialista
emailinfo@rcsvet.cz
phone+420 7200 20 2770
Pondělí - Pátek: 9.00 - 17.00
Motory řady AXI Cyclone mají zcela novou koncepci – vycházejí sice z motorů AXI V2 Long, ale jejich rotační plášť je uzavřen do vnějšího pouzdra, takže odpadají problémy spojené s instalací do omezených prostor v přídích trupů motorových větroňů. Zcela je vyloučeno riziko kontaktu otáčejícího se pláště s kabely nebo jinými částmi modelu. Stejně jako u motorů AXI V2 Long je použita speciální vnitřní konstrukce s integrovaným chladícím systémem na principu turbínového efektu proudění vzduchu, která udržuje vinutí motoru chladnější. Přední čelo je kónicky prodloužené pro snadnou montáž do trupů větroňů o malém průměru přídě.
Robustní a spolehlivé vysokovýkonné střídavé motory řady AXI 2814/xx Cyclone s otočným pláštěm a neodymovými magnety mají kalenou hřídel o průměru 5 mm uloženou ve třech kuličkových ložiscích, která zajišťují velmi dobrou mechanickou stabilitu při normální i obrácené montáži. Rotory motorů řady AXI 2814/xx Cyclone jsou vyváženy na nejmodernějším dynamickém vyvažovacím zařízení od renomované společnosti Schenck. Kvalitní japonská ložiska, dodávaná do motorů řady Cyclone se vyznačují vyšší životností a tichým chodem.
Motory řady AXI 2814/xx Cyclone jsou díky svému velkému kroutícímu momentu vhodné pro přímý pohon velkých vrtulí bez nutnosti použít převodovku, což zajišťuje velmi dobrou účinnost celého pohonu.
Systém označování motorů: AXI xxYY/zz |
xx - průměr statoru v mm |
YY - délka statoru v mm |
zz - počet závitů |
AXI 2814/20 Cyclone je střídavý motor učený pro pohon modelů s letovou hmotností do 1900 g s napájením ze tříčlánkového nebo čtyřčlánkového akumulátoru Li-poly. Výborně se hodí pro lehké termické větroně do 2500 mm – modely, jímž vyhovuje vrtule o velkém průměru s nízkými otáčkami.
Montáž motoru: AXI 2814/20 Cyclone je konstruován pro přední montáž. Pro upevnění použijte čtyři šrouby M3, které zasahují do čela motoru v rozmezí 4-5 mm. Motorová přepážka by měla být ze 4-5 mm letecké překližky.
Sada motoru obsahuje: střídavý motor AXI 2814/20 Cyclone s kabely, návod.
Napájení LiXX článků | 2 - 3 |
Otáčky na volt [ot./min/V] | 840 |
Počet závitů | 20 |
Vnitřní odpor [mOhm] | 145 |
Proud naprázdno [mA] | 600 |
Max. účinnost [%] | 85 |
Proud při max. účinnosti (η>75%) [A] | 8 - 17 |
Max. špičkový proud (60 s) [A] | 28 |
Max. výkon [W] | 365 |
Průměr [mm] | 40 |
Délka [mm] | 63 |
Průměr hřídele [mm] | 5 |
Hmotnost [g] | 164 |
Počet pólů | 14 |
Časování [°] | 15 - 25 |
Regulátor [A] | 30 - 40 |
Větroň do hmotnosti [g] | 1900 |
Doporučená vrtule | 2S: 13x8" |
Doporučená vrtule | 3S: 12x6,5" |
Střídavý elektromotor nové generace s rotačním pláštěm uzavřeným v pevném vnějším pouzdru pro...
Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm nové generace s prodlouženým kónickým předním čelem pro...
Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm pro modely letadel: větroň 2200g, trenér 2100g, akro...
Střídavý elektromotor nové generace s rotačním pláštěm uzavřeným v pevném vnějším pouzdru pro...
Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm nové generace s prodlouženým kónickým předním čelem pro...
Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm pro modely letadel: větroň 1600g, trenér 1500g, akro...
Vysokootáčkový střídavý elektromotor nové generace s rotačním pláštěm pro velmi rychlé modely...
Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm, průměr 37,5mm, délka 43,3mm, hmotnost 155g, 1200...
Baby WB P-51 V2 - motor (2408-KV1700) - dlouhá hřídel
Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm pro modely letadel: větroň 1600g, trenér 1500g, akro...
Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm pro modely letadel: větroň 2200g, trenér 2100g, akro...
Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm nové generace pro modely trenér do 1800g, akro 1400g, 3D...
Střídavý elektromotor nové generace s rotačním pláštěm uzavřeným v pevném vnějším pouzdru pro...
Vaše hodnocení nelze odeslat
Nahlásit komentář
Zpráva odeslána
Váš podnět nelze odeslat
Napište svůj názor
Zkontrolovat před odesláním
Vaši recenzi nelze odeslat
check_circle
check_circle