- Vyprodáno
KAVAN Brushless Motor PRO 8050-195
Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm pro modely letadel: větroň 12000g, trenér 9000g, akro...
Kategorie
Potřebujete pomoc?
Rádi Vám poradíme s výběrem.
ING. MARTIN ZAHORAN
Produktový specialista
emailinfo@rcsvet.cz
phone+420 7200 20 277
Pondělí - Pátek: 9.00 - 17.00
Střídavé elektromotory s rotačním pláštěm Extreme Flight jsou konstruovány pro zajištění „hvězdné“ výkonnosti vašeho 3D akrobatického letadla. „Hvězdnou“ výkonností se u Extreme Flight rozumí poměr výkonu motoru 550 W na kilogram hmotnosti modelu nebo vyšší. Při správné volbě, instalaci a řádném nastavení vám motory Extreme Flight tuto výkonnost spolehlivě poskytnou.
Xpwr T3910 je ideální pro pohon 3D akrobatických modelů s letovou hmotností 1700-1800 g, jako třeba modely Extreme Flight s rozpětím 48“.
Xpwr T3910 vyžaduje použití elektronického regulátoru otáček se zatížitelností aspoň 70-80 A, pro napájení je ideální 4S LiPo akumulátor s kapacitou 2100-2700 mAh se zatížitelností aspoň 40C.
Volba vrtule a provozní teplota: Stejně jako v případě spalovacích motorů je chlazení střídavých elektromotorů kriticky důležité, zvláště pokud létáte v horkém počasí. Do motorového krytu vašeho modelu doporučujeme umístit deflektory směřující proud vzduchu přímo na motor. Zajistěte také výstupní otvory pro chladící vzduch o dostatečném průřezu (nejméně 2-3násobek průřezu vstupních otvorů). Pro maximální využití možností motoru je nezbytně nutné nehádat, ale opravdu měřit – jak proudový odběr, tak provozní teplotu motoru. Maximální povolená provozní teplota elektromotoru je 80°C (měřeno na jeho povrchu) – překračování této hodnoty může rychle způsobit poškození nebo úplné zničení motoru. Zahřívání motoru závisí jeho výkonovém zatížení – čím větší je vrtule a čím delší dobu za letu běží na plný plyn, tím se motor více zahřeje. Doporučené rozměry vrtulí jsou uváděny v určitém rozsahu - největší vrtule je určena pro 3D létání, kde je plný plyn používán krátce a přerušovaně. Pokud létáte sportovním stylem, při němž motor běží na plný plyn nebo vysoký výkon po většinu doby letu (klasická akrobacie, makety warbirdů apod.), volte nejmenší doporučenou vrtuli. Je na vás, abyste nedovolili přehřátí motoru a zvolili vrtuli odpovídající vaší konkrétní aplikaci a způsobu létání. Každopádně, pokud potřebujete snížit teplotu motoru, použijte menší vrtuli.
Doporučené vrtule se 4S LiPo: 14x8“, 15x7“
Počítejte se špičkovým proudem 65 A při 3D létání se špičkovým výkonem cca 1000 W. Pozn.: Toto platí pro 3D létání, kde použití plného plynu je přerušované.
Sada motoru obsahuje: motor Xpwr T3910, sadu pro zadní montáž, návod.
Napájení LiXX článků | 3 - 4 |
Otáčky na volt [ot./min/V] | 820 |
Max. výkon (20 s) [W] | 1000 |
Vnitřní odpor [mOhm] | 0 |
Proud naprázdno (při 8,4 V) [mA] | 0 |
Max. špičkový proud (20 s) [A] | 65 |
Průměr [mm] | 46 |
Délka [mm] | 32 |
Průměr hřídele [mm] | 5 |
Hmotnost [g] | 166 |
Regulátor min. [A] | 80 |
3D do hmotnosti [g] | 1700 - 1800 |
Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm pro modely letadel: větroň 12000g, trenér 9000g, akro...
Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm, průměr 50mm, délka 42,0mm, hmotnost 234g, 810 ot./min...
Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm nové generace pro modely trenér do 6000g, akro 4600g, 3D...
Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm nové generace s prodlouženým kónickým předním čelem pro...
Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm pro modely letadel, KV490 ot./min na V, napájení Lixx...
Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm nové generace pro modely trenér do 10000g, akro do...
Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm nové generace pro modely trenér do 6500g, akro 5500g, 3D...
Střídavý 28-pólový elektromotor s rotačním pláštěm pro modely letadel, KV190 ot./min na V,...
Střídavý 28-pólový elektromotor s rotačním pláštěm pro modely letadel, KV220 ot./min na V,...
Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm pro modely letadel, KV420 ot./min na V, napájení Lixx...
Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm pro modely trenér do 11 000g, akro do 8 500g, 3D 7000g,...
Vaše hodnocení nelze odeslat
Nahlásit komentář
Zpráva odeslána
Váš podnět nelze odeslat
Napište svůj názor
Zkontrolovat před odesláním
Vaši recenzi nelze odeslat
check_circle
check_circle