AXI 2212/12 V2 LONG střídavý motor
Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm nové generace s prodlouženým kónickým předním čelem pro...
Kategorie
Potřebujete pomoc?
Rádi Vám poradíme s výběrem.
ING. MARTIN ZAHORAN
Produktový specialista
emailinfo@rcsvet.cz
phone+420 7200 20 2770
Pondělí - Pátek: 9.00 - 17.00
Nová generace motorů AXI V2 má vyšší výkon díky svému propracovanému designu, který ve spojení s integrovaným chladícím systémem na principu turbínového efektu proudění vzduchu udržuje vinutí motoru chladnější až o 20%. Speciální verze „Long“ je opatřena prodlouženým kónickým předním čelem pro snadnou montáž do trupů větroňů o malém průměru přídě.
Robustní a spolehlivé vysokovýkonné střídavé motory řady AXI 2212/xx V2 s otočným pláštěm a neodymovými magnety mají kalenou hřídel o průměru 3,17 mm uloženou ve dvou kuličkových ložiscích, která zajišťují velmi dobrou mechanickou stabilitu při normální i obrácené montáži. Rotory motorů řady AXI 2212/xx V2 jsou vyváženy na nejmodernějším dynamickém vyvažovacím zařízení od renomované společnosti Schenck. Kvalitní japonská ložiska, dodávaná do motorů řady V2 se vyznačují vyšší životností a tichým chodem.
Motory řady AXI 2212/xx V2 jsou díky svému velkému kroutícímu momentu vhodné pro přímý pohon velkých vrtulí bez nutnosti použít převodovku, což zajišťuje velmi dobrou účinnost celého pohonu.
Systém označování motorů: AXI xxYY/zz |
xx - průměr statoru v mm |
YY - délka statoru v mm |
zz - počet závitů |
AXI 2212/20 V2 Long je malý střídavý motor učený pro pohon malých modelů s letovou hmotností do 800 g s napájením z dvoučlánkového nebo tříčlánkového akumulátoru Li-poly. Výborně se hodí pro malé hotlinery, kde lépe funguje vrtule menšího průměru s vyšším počtem otáček.
Montáž motoru: AXI 2212/20 V2 Long je primárně konstruován pro přední montáž, ale po dokoupení příslušné sady jej lze využít i v zadní montáži. Při přední montáži za čelo motoru použijte nejméně dva (protilehlé), nebo čtyři šrouby M3, které zasahují do čela motoru v rozmezí 4-5 mm. Motorová přepážka by měla být z 2-2,5 mm letecké překližky.
Sada motoru obsahuje: střídavý motor AXI 2212/20 V2 Long s kabely, návod.
Napájení LiXX článků | 2 - 3 |
Otáčky na volt [ot./min/V] | 1150 |
Počet závitů | 20 |
Vnitřní odpor [mOhm] | 135 |
Proud naprázdno [mA] | 700 |
Max. účinnost [%] | 84 |
Proud při max. účinnosti (η>75%) [A] | 16 - 12 |
Max. špičkový proud (60 s) [A] | 18 |
Max. výkon [W] | 180 |
Průměr [mm] | 27.7 |
Délka [mm] | 39.4 |
Průměr hřídele [mm] | 3.17 |
Hmotnost [g] | 59.5 |
Počet pólů | 14 |
Časování [°] | 15 - 25 |
Regulátor [A] | 18 - 30 |
Větroň do hmotnosti [g] | 800 |
Akrobat do hmotnosti [g] | 650 |
Doporučená vrtule | 2S: 10x5" |
Doporučená vrtule | 3S: 9x5" |
Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm nové generace s prodlouženým kónickým předním čelem pro...
Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm pro modely letadel: větroň 950g, trenér 900g, akro 800g,...
Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm, průměr 37,0mm, délka 27,8mm, váha 76g, 1200 ot./min. na...
Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm pro modely letadel: větroň 250g, trenér 250g, akro 200g,...
Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm nové generace. Hřídel 4 mm.
Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm pro modely letadel: větroň 700g, trenér 600g, akro 500g,...
Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm nové generace s prodlouženým kónickým předním čelem pro...
Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm nové generace pro modely větroň do 1300g, trenér do...
Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm pro modely letadel: větroň 950g, trenér 900g, akro 800g,...
Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm pro modely letadel: větroň 1050g, trenér 900g, akro...
Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm nové generace pro modely větroň do 1200g, trenér do...
Vaše hodnocení nelze odeslat
Nahlásit komentář
Zpráva odeslána
Váš podnět nelze odeslat
Napište svůj názor
Zkontrolovat před odesláním
Vaši recenzi nelze odeslat
check_circle
check_circle