- Vyprodáno
GL03 K8B větroň 3500mm ARF
Polomaketa historického větroně 3500 mm pro termické plachtění. Konstrukční trup, křídlo i ocasní...
Kategorie
Potřebujete pomoc?
Rádi Vám poradíme s výběrem.
ING. MARTIN ZAHORAN
Produktový specialista
emailinfo@rcsvet.cz
phone+420 7200 20 2770
Pondělí - Pátek: 9.00 - 17.00
Jednomístný vysokovýkonný větroň K8B německé firmy Alexander Schleicher (konstrukce Rudolf Kaiser - proto ono "K" v označení) patřil na konci padesátých a v průběhu 60. let mezi světově nejrozšířenější typy. Představuje jeden z vrcholů klasické konstrukce z dob před příchodem kompozitních materiálů a supervýkonných laminárních profilů navrhovaných s pomocí počítačů - trup měl svařený z tenkostěnných ocelových trubek a potažený plátnem; celodřevěné křídlo a ocasní plochy byly potaženy překližkou a plátnem. I bez kompozitů ale v roce 1968 jeden americký K8B vytvořil světový rekord v cílovém letu s návratem o délce 767 km. Celkem bylo postaveno přes 1 100 kusů K8B ve třech verzích; provedení K8B s elegantní jednodílnou "bublinou" krytu kabiny zlepšující výhled z kokpitu bylo nejpočetnější.
Čtyřapůlmetrový K8B z produkce firmy Phoenix Model určený pro termické létání věrně reprodukuje tvary skutečného stroje a bere i ohled na původní konstrukci. Trup tvoří lehká konstrukce z překližkových a balsových přepážek a smrkových a balsových podélníků potažená nažehlovací fólí Oracover. Přístup k palubní elektronice zajišťuje odnímatelný kryt kabiny - pod čirou "bublinou" najdete maketu palubní desky. Příď modelu je připravena pro instalaci elektropohonu který model vytáhne do potřebné výšky.
Dělené křídlo je klasické konstrukce s torzní skříní s balsovým tuhým potahem a potahem nažehlovací fólií Oracover. Křidélka jsou ovládána dvěma servy s krátkými přímými táhly; realisticky tlustý profil křídla s klenutou střední křivkou dává dostatek prostoru pro použití serv standardní velikosti.
Ocasní plochy v klasickém uspořádání jsou celobalsové, vodorovný stabilizátor má celobalsový potah; celý ocas je opět potažen Oracoverem. Pro snadnější přepravu je trup dělený a vodorovná i svislá ocasní plocha jsou demontovatelné, upevňované šrouby.
Přistávací zařízení je jako u "dospělého" K8B tvořeno jedním neodpruženým kolem napůl vyčnívajícím z obrysu trupu.
Pro ovládání modelu budete potřebovat čtyři standardní serva. V případě dovybavení modelu klapkami další dvě serva.
Motorizace modelu: K8B je připravený pro instalaci motoru do přídě. Vhodný je motor o hmotnosti cca 400g ( Například Axi 4130/20 V2 s 8S Lipol baterií a 80A ESC)
Stavebnice obsahuje: konstrukční trup, křídla a ocasní plochy potažené Oracoverem, sadu příslušenství, kolo a návod.
Upozornění
Dle Nařízení Komise v přenesené pravomoci (EU) 2019/945 ze dne 12. března 2019 o bezpilotních systémech a o provozovatelích bezpilotních systémů ze třetích zemí a Prováděcího nařízení Komise (EU) 2019/947 ze dne 24. května 2019 o pravidlech a postupech pro provoz bezpilotních letadel jsou provozovatelé a piloti bezpilotních létajících prostředků (klasické modely letadel, multikoptéry, drony), které mají hmotnost vyšší než 250 g nebo nesou kameru nebo jiný senzor schopný jakkoli zachycovat osobní údaje, povinni se registrovat (v ČR u Úřadu pro civilní letectví). Další informace najdete zde: Registrace provozovatelů a pilotů dronů
Rozpětí [mm] | 4500 |
Délka [mm] | 2105 |
Hmotnost [g] | 6800 - 7000 |
Plocha křídla [dm2] | 123 |
Plošné zatížení [g/dm2] | 55 |
Polomaketa historického větroně 3500 mm pro termické plachtění. Konstrukční trup, křídlo i ocasní...
Polomaketa vysokovýkonného větroně 3200 mm pro termické plachtění. Konstrukční trup křídlo i...
Polomaketa historického větroně o rozpětí křídel 330cm pro termické plachtění. Připraven pro...
Vaše hodnocení nelze odeslat
Nahlásit komentář
Zpráva odeslána
Váš podnět nelze odeslat
Napište svůj názor
Zkontrolovat před odesláním
Vaši recenzi nelze odeslat
check_circle
check_circle