- Vyprodáno
BD CORTEX - stabilizační jednotka
Stabilizační jednotka pro RC modely letadel. Podpora až 5 kanálů. Hmotnost pouhých 18g. Rozměry:...
Kategorie
Nové produkty
Potřebujete pomoc?
Rádi Vám poradíme s výběrem.
ING. MARTIN ZAHORAN
Produktový specialista
emailinfo@rcsvet.cz
phone+420 7200 20 2770
Pondělí - Pátek: 9.00 - 17.00
Stroje s křídlem lomeným do "W" a typickým pevným "bačkorovým" podvozkem vrhající se s jekotem sirén takřka kolmo na bezmocné pěšáky zoufale hledající úkryt - to je Ju-87 Stuka (Sturzkampfflugzeug - střemhlavý bombardér), symbol nacistické bleskové války. Stuky v dokonalé koordinaci s pozemními jednotkami, jimž nahražovaly klasické dělostřelectvo, které by jinak nestačilo držet krok s valícími se kolonami "panzerů", převálcovaly Polsko, Dánsko a Norsko, stejně jako Francii, Jugoslávii a Řecko. Až v Bitvě o Británii, kdy Luftwaffe neměla drtivou převahu ve vzduchu, je Spitfiry a Hurricany odhalily jako pomalé a neohrabané "sedící kachny". Přesto Stuky hrály významnou roli - nadále spíše jako bitevní letouny - po celý zbytek války na všech bojištích v Evropě, v severní Africe; otestovaly i odolnost pancéřových palub z vítkovické oceli letadlových lodí Royal Navy doprovázejích konvoje na Maltu...
Polomaketa německého střemhlavého bombardéru klasické celobalsové konstrukce pro pohon dvoudobým motorem 20 ccm, čtyřtaktem 23-30 ccm, benzínovým motorem 20 ccm nebo elektromotorem třídy AXI 4130 pro mírně pokročilé piloty.
Trup je klasické konstrukce z balsy a lehké překližky s odnímatelným laminátovým krytem motoru s charakteristickým „podbradkem“. Spalovací motor se montuje na stavitelné plastové lože ukotvené na překližkovou motorovou přepážku, jež je součástí pevného skříňového "jádra" trupu. V něm je také vytvořen prostor pro palivovou nádrž. Pro instalaci elektromotoru v zadní montáži je ve stavebnici dodávána přídavná motorová přepážka s distančními sloupky. Kabina je maketově vybavená; horní část trupu je odnímatelná pro snadný přístup k palubní elektronice popř. vkládání pohonných akumulátorů. Serva směrovky, výškovky a plynu se montují do prostoru nad křídlem. Kormidla jsou ovládána pomocí lanovodů s robustními drátovými táhly.
Dvoudílné křídlo s polosouměrným profilem má klasickou konstrukci s tuhým potahem torzní skříně. Poloviny křídla se nasouvají z boku na trubkovou duralovou spojku a zajišťují šrouby. Maketově ztvárněná křidélka a klapky typu „Junkersovo dvojité křídlo“ jsou ovládány nezávisle třemi páry serv s krátkými přímými drátovými táhly.
Ocasní plochy jsou klasické celobalsové konstrukce.
Podvozek s řiditelnou drátovou ostruhou spřaženou se směrovkou má odpružené hlavní nohy s laminátovými tvarovými kryty kol.
Model je potažen matnou nažehlovací fólií v kamuflážních barvách.
Pro ovládání modelu budete potřebovat aspoň sedmikanálovou počítačovou souprava umožňující nezávislé ovládání křidélek a klapek. Serva vyhoví kvalitní standardní s tahem 3-5 kg.cm, pro ocasní plochy stojí za uvážení použití silnějších 5-7 kg.cm serv.
Stavebnice obsahuje: postavený a potažený trup, nastříkaný laminátový kryt motoru, postavená a potažená křídla a ocasní plochy, odpružený podvozek, sadu příslušenství, kola a obrázkový návod
Upozornění
Dle Nařízení Komise v přenesené pravomoci (EU) 2019/945 ze dne 12. března 2019 o bezpilotních systémech a o provozovatelích bezpilotních systémů ze třetích zemí a Prováděcího nařízení Komise (EU) 2019/947 ze dne 24. května 2019 o pravidlech a postupech pro provoz bezpilotních letadel jsou provozovatelé a piloti bezpilotních létajících prostředků (klasické modely letadel, multikoptéry, drony), které mají hmotnost vyšší než 250 g nebo nesou kameru nebo jiný senzor schopný jakkoli zachycovat osobní údaje, povinni se registrovat (v ČR u Úřadu pro civilní letectví). Další informace najdete zde: Registrace provozovatelů a pilotů dronů
Rozpětí [mm] | 1910 |
Délka [mm] | 1522 |
Plocha křídla [dm2] | 60.4 |
Hmotnost [g] | 4900 - 5400 |
Ovládané funkce | S,V,K(2),M,F(4) |
Náročnost stavby | S2,S3 |
Náročnost pilotáže | P3,P4 |
Doporučený pohon a RC vybavení:
ASP 2T | ASP 4T | O.S. 2T | benzín 2T | |
Motor | ASP S120AR | ASP FS-180AR | MAX-120AX | O.S. MAX GT22 |
Vrtule | MA 15x8" | MA 18x6" | MA 16x8“ | FOXY 16x8-10" |
Nádrž (ccm) | 400-500 | 400-500 | 400-500 | 250-300 |
Serva | 7x HS-422, 2x HS-645MG (S, V) | |||
Serva digi | 7x HS-5496MH, 2xD645MW (S, V) | |||
RC souprava | min. 7 kanálů |
Stabilizační jednotka pro RC modely letadel. Podpora až 5 kanálů. Hmotnost pouhých 18g. Rozměry:...
Stabilizační jednotka pro RC modely letadel. Podpora až 24 kanálů (16 stabilizovaně). Hmotnost...
Polomaketa britského pozorovacího letadla o rozpětí 1900mm pro dvoutakty 7,5-8,5ccm, čtyřtakty...
Polomaketa americké námořní stíhačky o rozpětí 1800mm pro dvoutakty 20ccm, čtyřtakty 25ccm,...
Sportovní polomaketa britsko-brazilského cvičného letadla pro dvoutakt 10-15 ccm nebo čtyřtakt...
ARF stavebnice polomakety amerického vojenského stíhacího letadla. Rozpětí 180cm, pro dvoutaktní...
ARF stavebnice polomakety francouzského dvouplošného vojenského letadla. Rozpětí 172cm, pro...
Vaše hodnocení nelze odeslat
Nahlásit komentář
Zpráva odeslána
Váš podnět nelze odeslat
Napište svůj názor
Zkontrolovat před odesláním
Vaši recenzi nelze odeslat
check_circle
check_circle