V10 G3 přední a zadní čelo (Hole-S) pro motory 5,5 až 8,5...
pro XERUN V10 G3 motory. Sada obsahuje také upev. šrouby (3 ks.)
Kategorie
Potřebujete pomoc?
Rádi Vám poradíme s výběrem.
ING. MARTIN ZAHORAN
Produktový specialista
emailinfo@rcsvet.cz
phone+420 7200 20 2770
Pondělí - Pátek: 9.00 - 17.00
Navýšené RPM (pro StockSpec)
Motor G3 Stock Spec má v porovnání s motorem V10 G2 Stock Spec navýšen točivý moment o 4% a až o 16% vyšší otáčky za minutu, což z něj dělá "tajnou zbraň" pro jakoukoliv závodní třídu.
Linearita na prvním místě
Vestavěný vysoce přesný Hallový snímač kombinovaný s vysoce přesně vytvořeným a vyváženým rotorem zaručuje perfektní linearitu motoru během jízdy.
Super lehký
Inovovaný design těla motoru je výrazně odlehčený, takže motory G3 Modified váží pouze 161g a Stock pouhých 132g; tyto hmotnosti jsou při srovnání s motory V10 G2 sníženy o 11% a 21%. Díky tomu, mohou jezdci snadno upravit vyvážení svých vozidel.
Asymetrická ložiska
S předpokládaným zvýšeným zatížením se velikost předního ložiska motoru G3 v porovnání s motorem V10 G2 zvětšila o 26%, zatímco pro snížení odporu se velikost zadního ložiska snížila o 6%. Asymetrická konstrukce ložisek způsobí, že motor běží stabilněji a hladce.
Zvýšený odvod tepla
Zvláštní konstrukce pláště s velkými otvory na předním(*) a zadním čele zaručují, že statorové jádro je vystaveno proudícímu vzduchu, což maximalizuje celkové chlazení.
(* Poznámka: . Verze modified 5,5T až 8,5T, určené pro použití v off-road kategoriích, mají menší otvory v zadním čele, což brání vstupu nečistot do motoru.)
Předstih
Mechanické nastavení předstihu může být nastaveno jemně a plynule. Díky upravenému vedení mechanického časování v zadní části motoru je zaručeno přesnější a bezestupňové nastavení, pro ještě hladší ladění výkonu.
Rozebíratelná konstrukce
Lehce rozebíratelná konstrukce pro pravidelné čištění a údržbu účinně prodlužuje životnost motoru a udržuje jeho účinnost.
Dvě různá čela motoru
Pro kategorii on-road - je zadní čelo vyrobeno s velkými otvory (motory 3,5T ~ 5,0T a 10,5T ~ 21,5T), což zaručuje vynikající odvod tepla.
Pro kategorii off-road - je zadní čelo vyrobeno s malými otvory (5.5T ~ 8.5T), které naopak účinně zabraňují vniknutí písku nebo nečistot a poškození motoru během jízdy v terénu.
Tyto zadní čela jsou dostupná také samostatně, jako upgrade.
Vysoce kvalitní komponenty
Použití vysoce výkonných statorových jader vytvořených z čistého měděného drátu a odolného rotoru s pevnou strukturou odolává teplu až 200℃. Špičková vysoce přesná a vysoce pevná ložiska a měděné pájecí plochy pro přívodní kabely zaručují vynikající výkon a dlouhou životnost.
Průměr [mm] | 35.9 |
Délka [mm] | 51.2 |
Hmotnost [g] | 161 |
Délka hřídele [mm] | 13.3 |
Průměr hřídele [mm] | 3.17 |
Napájení [V] | 7.4 |
Napájení LiXX článků | 2 |
Otáčky na volt [ot./min/V] | 4420 |
Výkon motoru [W] | 346 |
Proud naprázdno [A] | 3.3 |
Max. špičkový proud [A] | 100 |
Časování [°] | 20 - 50 |
Určeno pro 1/10th Drift, 2WD Off-road Racing | Terénní auta |
pro XERUN V10 G3 motory. Sada obsahuje také upev. šrouby (3 ks.)
Střídavý motor velikosti 540. Kotva: sintrovaná 12,5mm, provozní napětí: 1 - 2S LiPo, délka...
Motor HobbyWing V10 G3R je evolucí předchozí série motorů G3 - přepracovaný design, vyšší výkon
Střídavý motor velikosti 540. Kotva: sintrovaná 12,5mm, provozní napětí: 1 - 2S LiPo, délka...
Jeden z nejvýkonnějších motorů Castle 2028 800ot/V (senzorový), vhodný pro RC modely auta 1:6 do...
Střídavý motor velikosti 540. Kotva: sintrovaná 12,5mm, provozní napětí: 1 - 2S LiPo, délka...
Střídavý motor velikosti 540. Kotva: sintrovaná 12,5mm, provozní napětí: 1 - 2S LiPo, délka...
Střídavý motor velikosti 540. Kotva: sintrovaná 12,5mm, provozní napětí: 1S - 2S, váha: 149-155g,...
Motor HobbyWing V10 G3 je evolucí předchozí série motorů G2 - přepracovaný design, vyšší výkon
Střídavý motor velikosti 540. Kotva: sintrovaná 12,5mm, provozní napětí: 1S - 2S, váha: 149-155g,...
Střídavý motor velikosti 540. Kotva: sintrovaná 12,5mm, provozní napětí: 1 - 2S LiPo, délka...
Střídavý JUSTOCK G2.1 motor,SENZORED, použití pro 1/10 ,1/12 On-Road (Truggy / Drifting Car / F1...
Motor HobbyWing V10 G3 je evolucí předchozí série motorů G2 - přepracovaný design, vyšší výkon
Střídavý motor velikosti 540. Kotva: sintrovaná 12,5mm, provozní napětí: 1 - 2S LiPo, délka...
Jeden z nejvýkonnějších motorů Castle 2028 1700ot/V (senzorový), vhodný pro extrémní rychlost RC...
Nový střídavý senzorový motor XERUN D10, speciálně určený pro driftovací vozy 1/10.
Motor HobbyWing V10 G3 je evolucí předchozí série motorů G2 - přepracovaný design, vyšší výkon
Vaše hodnocení nelze odeslat
Nahlásit komentář
Zpráva odeslána
Váš podnět nelze odeslat
Napište svůj názor
Zkontrolovat před odesláním
Vaši recenzi nelze odeslat
check_circle
check_circle