- Vyprodáno
HS-70MG
Velmi silné submikroservo 13g s kovovými převody pro menší elektrolety a větroně, minivrtulníky a...
Kategorie
Potřebujete pomoc?
Rádi Vám poradíme s výběrem.
ING. MARTIN ZAHORAN
Produktový specialista
emailinfo@rcsvet.cz
phone+420 7200 20 2770
Pondělí - Pátek: 9.00 - 17.00
Od prvního představení na veletrhu v Norimberku 2015 neuplynul ani měsíc, sníh na horách ještě neroztál, a už se můžete pustit do stavby nejnovějšího větroně z ELAPORu od Multiplexu!
Heron je mladším bratrem oblíbeného větroně Solius – od něj se na první pohled liší novým křídlem o větším rozpětí s „mechanizací“ klapkami a křidélky. Na první pohled zaujme štíhlý trup s průhledným krytem kabiny s naznačeným kokpitem, potěší ocasní plochy v T uspořádání umožňující snadnou demontáž vodorovné ocasní plochy pro přepravu. Křídlo s rozpětím 2400 mm s elegantními winglety zaručuje výborné vlastnosti v kluzu a příjemné chování při nízkých rychlostech.
Trup modelu je zhotoven z takřka nezničitelného pěnového ELAPORu. Tajemstvím, které umožňuje mít pěnový trup tak štíhlý, je šestihranná laminátová trubka vyztužující trup od křídla po ocasní plochy. Trubku oceníte i při stavbě modelu - teď se by se vám mohlo podařit postavit trup zkroucený jen s vynaložením opravdu velkého úsilí! Trubkou jsou také vedeny prodlužovací kabely serv směrovky a výškovky. Příď trupu i ocas dále zpevňuje několik laminátových tyček vlepovaných mezi poloviny trupu a na kýlovku. Motor se upevňuje v přídi na plastové motorové lože s velmi univerzálně připravenými otvory a drážkami pro upevňovací šrouby - ty by měly vyhovovat drtivé většině běžných střídavých motorů odpovídajícího výkonu. Součástí stavebnice je vrtulový kužel s unašečem s kleštinou pro motory s 5 mm hřídelí a vrtulovými listy 12x6". Pokud byste se rozhodli pro použití motoru se 4 mm hřídelí, je třeba dokoupit odpovídající vrtulový kužel Multiplex #73 3500. Model můžete také dokončit jako "čistý" větroň - pro tento případ je ve stavebnici dodáván výlisek přídě z ELAPORu připravený pro montáž háčku pro aerovlek. Kryt kabiny s průhlednou "bublinou" je odnímatelný, upevňuje se dvojicí obvyklých plastových zámků Multiplex. V přídi najdete dostatek prostoru pro regulátor, pohonný akumulátor a přijímač. Serva směrovky a výškovky jsou uložena v kýlovce, kormidla ovládají krátkými přímými drátovými táhly.
Křídlo modelu z pěnového ELAPORu je dvojdílné s nosníky ze čtyřhranné trubky ze slitiny hliníku, jejichž vyčnívající části slouží zároveň jako spojka křídla. Poloviny křídla jsou na místě zajištěny důmyslným čepem zapadajícím do zámků na kořenových žebrech - čep se vyjímá a zasouvá z prostoru kabiny. Pro serva křidélek a klapek jsou připraveny šachty s plastovými kryty, křidélka i klapky (po délce vyztužené tenkostěnnou trubkou z nerez oceli) jsou ovládány nezávisle vždy dvěma servy s krátkými přímými drátovými táhly.
Ocasní plochy jsou z rovněž z pěnového ELAPORU s výztuhami z laminátových tyček. Vodorovná ocasní plocha se upevňuje na vrchol kýlovky pomocí dvou polyamidových šroubů.
Přistávací zařízení je jednostopé v "ASW" stylu, s hlavním kolem o průměru 45 mm a kluznou botkou na ocase.
Pro pohon modelu budete potřebovat střídavý motor třídy AXI 2814 až 2820 se 40-50 A regulátorem, se spínaným stabilizátorem napájení BEC s trvalou zatížitelností aspoń 3 A pro zajištění spolehlivého napájení palubní elektroniky se 6 servy.
Pro napájení poslouží Li-poly tříčlánek s kapacitou 2200 mAh nebo větší se zatížitelností aspoň 20C. Konkrétní typ volte tak, aby vám bez dalšího dovažování co nejlépe vycházela správná poloha těžiště.
Pro ovládání modelu v nouzi vystačíte i s obyčejnou šestikanálovou počítačovou RC soupravou, ale ideální je samozřejmě použití aspoň sedmikanálové počítačové RC soupravy umožňující nezávislé ovládání křidélek a klapek dvěma servy a jejich mixování v roli butterfly brzdy (obě křidélka se vychylují souhlasně nahoru a obě klapky dolů). A to dnes umí i cenově dostupný Flash 7 nebo Cockpit SX!
Připravené šachty odpovídají servům HS-55/HS-5055MG (Nano-S) pro směrovku a výškovku a HS-81/HS-82MG (Tiny-S) pro křidélka. Zvláště pokud zvolíte pohonný systém na úrovni AXI 2820, a budete chtít létat dynamičtěji a na svahu, doporučujeme instalovat silnější serva s kovovými převody.
Stavebnice obsahuje: výlisky trupu, křídla a ocasních ploch z pěnového ELAPORu, průhledný kryt kabiny, šestihrannou laminátovou trubku a další výztuhy z laminátu a nerez oceli, sadu drobných dílů a příslušenství, podvozkové kolo 45 mm, sklopnou vrtuli s 55 mm kuželem s unašečem s 5 mm kleštinou a listy 12x6", arch samolepek a návod.
Upozornění
Dle Nařízení Komise v přenesené pravomoci (EU) 2019/945 ze dne 12. března 2019 o bezpilotních systémech a o provozovatelích bezpilotních systémů ze třetích zemí a Prováděcího nařízení Komise (EU) 2019/947 ze dne 24. května 2019 o pravidlech a postupech pro provoz bezpilotních letadel jsou provozovatelé a piloti bezpilotních létajících prostředků (klasické modely letadel, multikoptéry, drony), které mají hmotnost vyšší než 250 g nebo nesou kameru nebo jiný senzor schopný jakkoli zachycovat osobní údaje, povinni se registrovat (v ČR u Úřadu pro civilní letectví). Další informace najdete zde: Registrace provozovatelů a pilotů dronů
Rozpětí [mm] | 2400 |
Délka [mm] | 1100 |
Hmotnost [g] | 1350 - 1550 |
Plocha křídla [dm2] | 41.3 |
Ovládané funkce | S,V,K(2),M,F(2) |
Náročnost stavby | S1,S2 |
Náročnost pilotáže | P2 |
Pohon a RC vybavení:
RAY termik | FOXY termik | AXI termik | FOXY tuning | AXI tuning | |
Motor | RAY G2 C3536-850 | FOXY G2 C2814-850 | AXI 2814/20 | FOXY G2 C2820-950 | AXI 2820/12 |
Regulátor | RAY R-50SB | FOXY R-45SB | |||
Vrtule | **sklopná s listy 12x6" | **sklopná s listy 12x6" | **sklopná s listy 12x6" | *sklopná s listy 12x6" | |
Akumulátor | RAY G3 11,1 V 2200 mAh | ||||
Serva | 2x HS-55 (S+V), 4x HS-81 (K+F) | 2x HS-5055MG, 4xHS-82MG | |||
RC souprava | min. 7 kanálů počítačová | ||||
*) Součást stavebnice | |||||
**) Vyžaduje použití kuželu #73 3500 s kleštinou 4 mm |
Velmi silné submikroservo 13g s kovovými převody pro menší elektrolety a větroně, minivrtulníky a...
Programovatelné digitální pikoservo 9,5g s kovovými převody pro halové elektrolety, házedla a...
Silné digitální mikroservo 12g s kovovými převody pro elektrolety, větroně i malé vrtulníky....
Silné digitální mikroservo 22g s kovovými převody pro elektrolety a větroně. 1xBB, tah 3,6 kg/cm,...
Stabilizační jednotka pro RC modely letadel. Podpora až 5 kanálů. Hmotnost pouhých 18g. Rozměry:...
Stabilizační jednotka pro RC modely letadel. Podpora až 24 kanálů (16 stabilizovaně). Hmotnost...
LiPo akumulátorová sada KAVAN s nabíjením do 2C a vybíjením 30/60C. Tříčlánek 3s1p 11,1 V 2200...
Velký termický nebo svahový větroň/motorový větroň pro pohon motory třídy AXI 2826. Model z...
RC model větroně Scirocco XS 3.25m ARF je zmenšenou kompaktní verzí úspěšných modelů Scirocco „L“...
Svižný a obratný termický nebo svahový větroň/motorový větroň pro pohon motory třídy AXI 2826....
Vaše hodnocení nelze odeslat
Nahlásit komentář
Zpráva odeslána
Váš podnět nelze odeslat
Napište svůj názor
Zkontrolovat před odesláním
Vaši recenzi nelze odeslat
check_circle
check_circle