+420 720 020 277

+420 7200 20 277 , info@rcsvet.cz

Pondělí - Pátek: 9.00 - 17.00

Objednávka nad 2200 Kč DOPRAVA ZDARMA

RC8T4e Team 1/8 PRO 4WD Truggy stavebnice

PE_AE80948
784695809482
Stavebnice špičkového závodního podvozku truggy s pohonem 4WD. Model bez elektroniky a RC soupravy.
17 054,00 Kč
S DPH
Počet
Vyprodáno

Rádi Vám poradíme s výběrem. 

emailinfo@rcsvet.cz

phone+420 7200 20 2770

Pondělí - Pátek: 9.00 - 17.00

visa

  • Jen originální zboží
  • Zboží kupované u nás je od vyhradních dovozců značek.
  • Záruční a pozáruční servis
  • Prodloužená záruka
  • V případě reklamace si zboží sami vyzvedneme.

  • Nechceme, aby zákazník, který nám důvěřuje a nakupuje v našem obchodě, nesl v případě reklamace jakékoli náklady.

POSOUVÁNÍ HRANIC

Závodní Truggy v měřítku 1:8 jsou jednou z nejnáročnějších hobby disciplín; vyžadují vysoký standard a pozornost věnovanou detailům. Nejnovější model Area 51 od společnosti Associated Electrics je navržen tak, aby posunul hranice výkonnosti a navázal na řadu ocenění, která nasbírala řada RC8.

Pro zprovoznění tohoto podvozku jsou potřeba další díly. Kliknutím na odkazy zjistíte, jaké další vybavení budete potřebovat k zprovoznění vozidla, například motor a akumulátor.

Vzhledem k probíhajícímu výzkumu a vývoji nemusí fotografie odpovídat finálnímu modelu. Vozidlo je zobrazeno vybavené položkami, které NEJSOU součástí stavebnice: Veškerá elektronika, karoserie, kola a pneumatiky. Je nutná montáž a lakování.

RC8T4e Team Kit a její vlastnosti:

  • Čtyři konfigurace baterií na výběr:
  • Dva 2s krátké/Short "seddle" LiPo akumulátory pro nejnižší těžiště a výjimečné vychýlení hmotnosti.
  • Dva 2s normální velikost "saddle pack" LiPo akumulátory pro použití kapacitních baterií.
  • Jeden 4s shorty LiPo akumulátor pro zjednodušené nastavení a centralizovanější vychýlení hmotnosti
  • Jedna 4s LiPo baterie plné velikosti pro zjednodušené nastavení a možnost použití stávajících baterií

Inovativní geometrie přední části s bloky řízení se sníženým sklonem čepu umisťuje čep kola do středu přední pneumatiky pro zvýšení stability a konzistentní řízení v celém rozsahu řízení.
  • Ve spojení s novým širším čepem horního ramene zavěšení kol

Nové převody jsou specifické pro přední i zadní část:
  • Přední převodovka má úhel sklonu pastorku 3,5 stupně, což napřímí středovou hnací hřídel pro zvýšení účinnosti hnacího ústrojí a snížení těžiště a vibrací.
  • Zadní převodovka má úhel převodu pastorku 0 stupňů a uprostřed umístěné uchycení výztuhy zadního podvozku.
  • Obě převodovky mají oproti RC8B3 větší velikost ložisek. Přechod na ložiska s přírubou 6x13x5 mm (z ložisek bez příruby 6x12x4 mm) vede k delší životnosti ložisek a ozubených kol.
  • Redukovaný hardware na víčku protiproudové tyče pro snadnější montáž a údržbu
  • Zvýšená pevnost v běžných oblastech únavy dílů; zejména kolem ozubeného kola pastorku a uložení vnějšího ložiska víka.

Aktualizovaná konstrukce horního ramene předního zavěšení
  • Přidané lisované pouzdro čepu závěsu pro snížení sklonů a zvýšení dynamiky odpružení

Nové uchycení zadního křídla má nastavitelné úhlové podložky křídla, výrazné zlepšení pevnosti, aerodynamický tvar a dodatečnou vůli pro nastavení polohy tlumičů
  • K dispozici jsou dvě varianty výšky křídla pro vyladění přítlaku zadní části vozu
  • Tři polohy úhlu křídla: 0, -2 a -4 stupně.
  • Vylepšená konstrukce také zajišťuje upevňovací matice křídla tak, aby se v držáku neprotáčely.
  • Čtyři držáky křídla se šroubují do zadní věže s přístupem ze zadní části buggy pro zjednodušení údržby

Nové zadní křídlo má více svislých ploutví pro zvýšení stability v přímém směru, vyšší výšku zadního proutku pro zvýšení přítlaku, zvýšenou pevnost v různých oblastech pro snížení únavy z ohybu a důlky na zadní straně jako šablonu pro výřezy otvorů
  • Součástí balení jsou dva knoflíky křídla pro další možnosti ladění: první je tradiční jednodílný plochý knoflík a druhý je vertikální stabilizační ploutev pro ještě větší stabilitu v přímém směru

Nová zadní výztuha podvozku má několik konstrukčních prvků a možností ohybu:
  • Zadní výztuha je namontována centrálně k převodovce, což snižuje únavu materiálu, centralizuje smykové síly a zlepšuje životnost dílů zadního hnacího ústrojí
  • Má tři různé možnosti ohybu podvozku s využitím dvou montážních otvorů podvozku.
  • Použijte oba šrouby (nejtužší)Použijte jeden šroub, dlouhé umístěníPoužijte jeden šroub, krátké umístění (nejpružnější)
  • Horní kloub výztuhy má dvě možnosti nastavení flexe u převodovky
  • S přiloženými tvarovanými vložkami, které zabraňují kroucení a umožňují ohyb pouze podél středového čepu výztuhyS volitelnou napínací koulí pro ohyb ve více stupních volnosti
  • Odnímatelná vložka pro přizpůsobení míry ohybu výztuhy

Nový zadní náboj s posunem +1 mm má symetrickou levou a pravou společnou konstrukci s vložkami výšky nápravy pro nastavitelné vyladění roll centra
  • Standardně používaná velikost ložiska je 8x16x5 mm s přírubou, ale náboj stále akceptuje ložisko 15x21x4 mm pro možnosti ladění nápravy CVA

Nové dvoudílné upínací držáky motoru zajišťují bezpečnou montáž a umožňují montáž 30mm ventilátoru motoru.
  • Oko převodovky se nastavuje ze spodní části podvozku, stejně jako u RC8T4

Nová, o +2 mm vyšší konstrukce přední věže tlumičů s aktualizovanou geometrií zavěšení a polohami uchycení karoserie pro všechny typy karoserií nákladních vozidel
  • Provozujte jedno vycentrované uchycení sloupku karoserie pro karoserie typu "bruggy".
  • Dvě posunutá uchycení sloupků karoserie pro tradiční karoserie typu "truggy".
  • Dodávaný sloupek karoserie s horní deskou pro karoserie využívající montážní body přední části "buggy".

Nové delší hřídele tlumičů a koncovky tyčí tlumičů
  • 35,5mm přední a 44,5mm zadní hřídele tlumičů
  • Součástí dodávky jsou koncovky tlumičových tyčí 0 mm, +2 mm a +4 mm pro nastavení poklesu a zdvihu pro různé polohy tlumičů

Další nové funkce
  • Nové zvony řízení s hřebenem řízení namontovaným nahoře pro větší vůli kolem převodovky
  • Nový hliníkový hřeben řízení navržený podle aktualizované geometrie přední části je lehký a odolný
  • Nové matice zvonku řízení jsou delší, aby se snížil odpor od hřebenu řízení při ohýbání
  • Aktualizovaný táhlo serva řízení je vybaveno novou odolnou závitovou koulí a ocelovým šroubovým kloubem
  • Nové modré hliníkové úchyty ramen zavěšení A a B jsou tvarovány tak, aby se daly propojit s podvozkem RC8B4
  • Nový podvozek z tvrdě eloxovaného hliníku 7075 specifického pro RC8T4e je vybaven aktualizacemi, které zpevňují oblasti předních a zadních výstupků a zvětšují šířku podél oblasti kopání.
  • Nové uchycení horních ramen zavěšení je výrazně širší než u řady RC8B3, což zajišťuje potřebnou geometrii pro nové snížené bloky řízení KPI
  • Nová výztuha předního podvozku má stejnou délku jako "krátká" verze z RC8B3 pro ideální ohyb přední části vozu
  • Nová konstrukce misek pružin a koncovek tyčí tlumičů má zajišťovací šroub, který udrží misky na místě při nárazu, a má vylepšený materiál; stejně odolný materiál jako naše koncovky tyčí 1:10
  • Nová pouzdra předních tlumičů jsou o 1,5 mm delší než uchycení tlumičů RC8B3
  • Nová pouzdra zadních tlumičů jsou o 4 mm delší než uchycení tlumičů RC8B3.
  • V celém voze jsou použity nízkoprofilové šrouby SHCS s velkým průměrem, které nahrazují tradiční systém šroubů a podložek
  • Nové uchycení závěsu výfuku a pružiny
  • Nová karbonová výztuha rádiové přihrádky pro přemístění serva řízení
  • Nový 152mm zadní střed a 104mm psí kosti RC8B4e (používané vpředu) se 14mm čepy jsou nyní standardní výbavou pro zvýšení účinnosti hnacího ústrojí
  • Nové koncovky tyčí mají vylepšený záběr závitu, drážkovanou oblast pro snadný přístup k napínacímu klíči a jsou vyrobeny ze stejného odolného materiálu jako naše koncovky tyčí 1:10
  • Nová náprava CVA má "čepovou" konstrukci s pojistným pouzdrem pro zachycení čepu a používá dvě přírubová ložiska 8x16x5 mm (stejná jako u univerzální nápravy RC8B3).
  • Nové 131mm kosti CVA použité na všech čtyřech rozích
  • Nová zadní věž tlumiče má dvě vestavěné výškové polohy křídla; "nízká" RC8T4e má stejnou výšku jako "vysoká" RC8T3 a RC8T4 má možnost dodatečné výšky +5 mm nastavením adaptérů pro uchycení křídla, vše je snadno přístupné ze zadní části vozu
  • Standardní velikosti protiprokluzových tyčí zahrnují 2,2mm přední a 2,4mm zadní tyč
  • Standardní nastavení pružin tlumičů zahrnuje žlutou přední pružinu o síle 5,7 lb/in a červenou zadní pružinu o síle 4,7 lb/in.

RC8T4e TEAM Legacy Vlastnosti:
  • +2 stupňové bloky ramen řízení
  • Diferenciály V3 s 46T kroužkem a 10T pastorkem pro lepší převodové poměry.
  • Zahrnuje nové aktualizace slunečních a planetových převodů HTC s odstraněnými kapsami pro prodloužení životnosti diferenciálu a zlepšení záběru převodů a zachování větší konzistence při dlouhých jízdách
  • Boční kryty RC8B3.2, které se do podvozku navlékají z horní strany vozu
  • Dělené středové uložení diferenciálu RC8B3.2 s hliníkovou středovou horní deskou
  • Kryty tlumičů RC8B3.2 s tuhými tvarovanými měchýři
  • Úzké držáky ramen C a D RC8B3.2

Součástí sady RC8T4e není karoserie. Závodníci mohou použít karoserii AE #81324 RC8T3 nebo si vybrat z řady současných karoserii.

Model neobsahuje: Servo, Regulátor, E-Motor, Přijímač, LiPo sadu 2x 2S nebo 1x 4S, Gumy, Disky. Karoserie je nelakovaná.

Associated
PE_AE80948

Specifické reference

ean13
784695809482

Mohlo by vás také zajímat

11 dalších produktů ve stejné kategorii:

Komentáře (0)
Na tento produkt momentálně není přidána žádná recenze.
DOPRAVA ZDARMA Objednávka nad 2800 Kč DOPRAVA ZDARMA
Rádi vám poradíme Svěřte výběr Vašího nového modelu profesionálů!
RC SERVIS Zajišťujeme pozáruční servis RC modelů.
UŽ 20 LET S VÁMI! Velmi si vážíme, že jste u toho s námi