KAVAN Li-Po 2200mAh/14,8V 40/80C 32,6Wh
LiPo akumulátorová sada KAVAN se zvýšenou zatížitelností 40/80C, nabíjení až 2C. Čtyřčlánek 4s1p...
Kategorie
Potřebujete pomoc?
Rádi Vám poradíme s výběrem.
ING. MARTIN ZAHORAN
Produktový specialista
emailinfo@rcsvet.cz
phone+420 7200 20 2770
Pondělí - Pátek: 9.00 - 17.00
Na konci 80. let minulého století v polské firmě Margański & Mysłowski Zakłady Lotnicze usoudili, že na trhu akrobatických větroňů existuje mezera - starý dobrý celodřevěný SZD-21-2b Kobuz 3 zkonstruovaný v 50. letech už přestává stačit s dechem. Takže v roce 1991 konstruktéři Edward Margański a Jerzy Cisowski podporovaní Jerzym Makulou (v té době trojnásobným mistrem světa ve vetroňové akrobacii) přicházejí s novým Swiftem S-1, moderním celokompozitovým akrobatickým větroněm s neuvěřitelnou rychlostí výkrutů (jen 4 s) schopným zvládat přetížení +/-10g. Odměna přišla téměř okamžitě - Jerzy Makula vyhrál svůj čtvrtý titul mistra světa FAI ve větroňové akrobacii ještě téhož roku. A vy si teď můžete užít létání s polomaketou tohoto nádherného větroně o rozpětí 2400 mm poháněnou výkonným střídavým motorem!
Trup modelu je zhotoven z vysoce odolného pěnového EPO (extrudovaného polyolefinu) s důkladnými vnitřními uhlíkovými výztuhami. V přídi je nainstalován střídavý elektromotor C3548-750 se sklopnou vrtulí 11x8“ a regulátorem KAVAN R-50SB s výkonným BEC stabilizátorem napájení potřebným pro napájení 4 silných mikroserv na palubě. Kryt kabiny je odnímatelný, upevňuje se pomocí čepu vpředu a magnetu vzadu. V přídi najdete dostatek prostoru pro pohonný akumulátor a přijímač. Serva směrovky a výškovky jsou uložena v kýlovce, kormidla ovládají krátkými přímými drátovými táhly.
Křídlo modelu z pěnového EPO je dvojdílné s uhlíkovými nosníky, jejichž vyčnívající části slouží zároveň jako spojka křídla zapadající do duralových pouzder v trupu. Poloviny křídla jsou na místě zajištěny plastovým šroubem. Křidélka po celém rozpětí křídla (vyztužená uhlíkovými trubkami) jsou ovládána nezávisle dvěma servy s krátkými přímými drátovými táhly.
Ocasní plochy jsou z rovněž z pěnového EPO s výztuhami z uhlíkových trubek. Vodorovná ocasní plocha se upevňuje k trupu pomocí dvojice šroubů pro snadnou montáž a demontáž.
Pro pohon modelu slouží střídavý motor třídy C3548-750 s 50 A regulátorem KAVAN R-50SB.
Pro napájení budete potřebovat LiPo čtyřčlánek s kapacitou 2200–2700 mAh se zatížitelností aspoň 30C. Konkrétní typ volte tak, aby vám bez dalšího dovažování co nejlépe vycházela správná poloha těžiště.
Pro ovládání modelu v nouzi vystačíte i se čtyřkanálovou počítačovou RC soupravou bez speciálních funkcí – v základním provedení jsou křidélka zapojena pomocí Y-kabelu jen do jednoho kanálu. Ideální je samozřejmě použití aspoň šestikanálové počítačové RC soupravy umožňující nezávislé ovládání křidélek dvěma servy a jejich mixování v roli aerodynamické brzdy (obě křidélka se vychylují souhlasně nahoru), což dnes umí i cenově dostupný Radiolink AT9S nebo AT10II nebo Futaba T6K či T10J. V takovém případě je nutno nahradit Y-kabel křidélek v trupu dvěma (15–30 cm) prodlužovacími kabely. V návodu samozřejmě nechybí důkladná tabulka s prověřeným výchozím nastavením výchylek kormidel (včetně mixů), abyste Swifta snadno připravili k letu.
ARF set obsahuje: hotový trup, křídlo a ocasní plochy z pěnového EPO s nainstalovaným motorem, vrtulí, regulátorem a 4 servy, návod.
Rozpětí [mm] | 2405 |
Délka [mm] | 1300 |
Hmotnost [g] | 2000 - 2050 |
Plocha křídla [dm2] | 45 |
Ovládané funkce | S,V,K(2),M |
Náročnost stavby | S0,S1 |
Náročnost pilotáže | P2 |
Pohon a RC vybavení:
Motor *C3548-750 Regulátor *KAVAN R-50SB Vrtulové listy *11x8“ Akumulátor KAVAN 14,8V 2200 mAh 30/60C nebo KAVAN 14,8V 2600 mAh 40/80C Serva *4x GO-17MG RC souprava min. 6 kanálů počítačová *) Součást ARF setu
LiPo akumulátorová sada KAVAN se zvýšenou zatížitelností 40/80C, nabíjení až 2C. Čtyřčlánek 4s1p...
LiPo akumulátorová sada KAVAN se zvýšenou zatížitelností 40/80C, nabíjení až 2C. Čtyřčlánek 4s1p...
LiPo akumulátorová sada KAVAN s nabíjením do 2C a vybíjením 30/60C. Čtyřčlánek 4s1p 14,8 V 2200...
LiPo akumulátorová sada KAVAN s nabíjením do 2C a vybíjením 30/60C. Čtyřčlánek 4s1p 14,8 V 2700...
Prakticky hotová polomaketa akrobatického větroně o rozpětí 3000 mm z téměř nezničitelného...
Prakticky hotový vysokovýkonný termický větroň o rozpětí 1800 mm z téměř nezničitelného...
Prakticky hotová polomaketa větroně o rozpětí 2500 mm z téměř nezničitelného extrudovaného...
Prakticky hotová polomaketa vysokovýkonného českého větroně o rozpětí 2700 mm z téměř...
Termický nebo svahový kluzák/motorový větroň 2160 mm, vybavený střídavým motorem Permax BL-O...
RC model větroně s pomocným motorem, ARCUS II PNP o rozpětí 1,8 m s elektronikou a pohonem (bez...
RC model akrobatického větroně s pomocným motorem SZD-54 má rozpětí 2,1 m a nainstalovanou...
RC model výkonného a rychlého kluzáku Avalanche 2.8m ARF s extrémně vysokou pevností, díky...
RC model větroně Arcus E o rozpětí 2,24m PNP má super vybavení, zasouvací motor, zatahovací...
RC model větroně Scirocco XL 4.5m ARF ve verzi Elektro, je vysoce výkonný model kluzáku se...
Prakticky hotová polomaketa vysokovýkonného polského akrobatického větroně o rozpětí 2400 mm z...
RC model větroně Scirocco XL 4.5m PNP ve verzi Elektro, je vysoce výkonný model kluzáku se...
Stavebnice RC modelu větroně ASW 15b o rozpětí 2.3 m z EPO bez elektroniky je určena všem, kteří...
Vaše hodnocení nelze odeslat
Nahlásit komentář
Zpráva odeslána
Váš podnět nelze odeslat
Napište svůj názor
Zkontrolovat před odesláním
Vaši recenzi nelze odeslat
check_circle
check_circle