- Vyprodáno
AXI 2826/12 Cyclone KV760
Střídavý elektromotor nové generace s rotačním pláštěm uzavřeným v pevném vnějším pouzdru pro...
Kategorie
Potřebujete pomoc?
Rádi Vám poradíme s výběrem.
ING. MARTIN ZAHORAN
Produktový specialista
emailinfo@rcsvet.cz
phone+420 7200 20 2770
Pondělí - Pátek: 9.00 - 17.00
Střídavé elektromotory s rotačním pláštěm Extreme Flight jsou konstruovány pro zajištění „hvězdné“ výkonnosti vašeho 3D akrobatického letadla. „Hvězdnou“ výkonností se u Extreme Flight rozumí poměr výkonu motoru 550 W na kilogram hmotnosti modelu nebo vyšší. Při správné volbě, instalaci a řádném nastavení vám motory Extreme Flight tuto výkonnost spolehlivě poskytnou.
Motor XPWR 22cc je nástupcem oblíbeného motoru Torque T4016/500 s upravenými vstupními a výstupními chladícími otvory, díky čemuž může poskytovat ještě větší výkon při nižší teplotě.XPWR 22cc je ideální pro pohon 3D akrobatických modelů s letovou hmotností 2300-2800 g, jako třeba modely Extreme Flight s rozpětím 60-64“.
XPWR 22cc vyžaduje použití elektronického regulátoru otáček se zatížitelností aspoň 80-90 A, pro napájení je ideální 6S LiPo akumulátor s kapacitou 3000-5000 mAh se zatížitelností aspoň 40C.
Volba vrtule a provozní teplota: Stejně jako v případě spalovacích motorů je chlazení střídavých elektromotorů kriticky důležité, zvláště pokud létáte v horkém počasí. Do motorového krytu vašeho modelu doporučujeme umístit deflektory směřující proud vzduchu přímo na motor. Zajistěte také výstupní otvory pro chladící vzduch o dostatečném průřezu (nejméně 2-3násobek průřezu vstupních otvorů). Pro maximální využití možností motoru je nezbytně nutné nehádat, ale opravdu měřit – jak proudový odběr, tak provozní teplotu motoru. Maximální povolená provozní teplota elektromotoru je 80°C (měřeno na jeho povrchu) – překračování této hodnoty může rychle způsobit poškození nebo úplné zničení motoru. Zahřívání motoru závisí jeho výkonovém zatížení – čím větší je vrtule a čím delší dobu za letu běží na plný plyn, tím se motor více zahřeje. Doporučené rozměry vrtulí jsou uváděny v určitém rozsahu - největší vrtule je určena pro 3D létání, kde je plný plyn používán krátce a přerušovaně. Pokud létáte sportovním stylem, při němž motor běží na plný plyn nebo vysoký výkon po většinu doby letu (klasická akrobacie, makety warbirdů apod.), volte nejmenší doporučenou vrtuli. Je na vás, abyste nedovolili přehřátí motoru a zvolili vrtuli odpovídající vaší konkrétní aplikaci a způsobu létání. Každopádně, pokud potřebujete snížit teplotu motoru, použijte menší vrtuli.
Doporučené vrtule se 6S LiPo: 16x7“,16x8“,17x6"
Počítejte se špičkovým proudem 80 A při 3D létání se špičkovým výkonem cca 1800 W. Pozn.: Toto platí pro 3D létání, kde použití plného plynu je přerušované.
Sada motoru obsahuje: motor XPWR 22cc, sadu pro zadní montáž, návod.
Napájení LiXX článků | 5 - 6 |
Otáčky na volt [ot./min/V] | 500 |
Max. výkon (20 s) [W] | 1800 |
Proud naprázdno (při 8,4 V) [mA] | 0 |
Max. špičkový proud (20 s) [A] | 80 |
Průměr hřídele [mm] | 6 |
Hmotnost [g] | 334 |
Regulátor min. [A] | 80 |
3D do hmotnosti [g] | 2300 - 2800 |
Počet pólů | 14 |
Střídavý elektromotor nové generace s rotačním pláštěm uzavřeným v pevném vnějším pouzdru pro...
Střídavý elektromotor o hmotnosti 550g. Otáčky na volt: 220ot., doporučená vrtule: 19x10 , 20x8 ....
Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm pro modely letadel: větroň 3000g, trenér 3000g, akro...
Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm nové generace pro modely větroň do 10 000g, trenér...
Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm nové generace s prodlouženým kónickým předním čelem pro...
Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm pro modely letadel: větroň 3300g, trenér 3300g, akro...
Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm nové generace pro modely trenér do 6500g, akro 5500g, 3D...
Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm pro modely letadel: větroň 2700g, trenér 2600g, akro...
Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm nové generace pro modely trenér do 6000g, akro 4600g, 3D...
Střídavý elektromotor nové generace s rotačním pláštěm.
Střídavý elektromotor nové generace s rotačním pláštěm.
Střídavý elektromotor nové generace s rotačním pláštěm vč. telemetrie pro modely trenér do 7000g,...
Střídavý elektromotor o hmotnosti 166g. Počet pólů: 18, otáčky na volt: 820ot., doporučená...
Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm pro větroně do 25 000g, napájení Lixx 10-12s, hřídel 8...
Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm pro modely trenér do 3500g, akro 3000g, větroň 4500g,...
Střídavý elektromotor s rotačním pláštěm nové generace s prodlouženým kónickým předním čelem pro...
Vaše hodnocení nelze odeslat
Nahlásit komentář
Zpráva odeslána
Váš podnět nelze odeslat
Napište svůj názor
Zkontrolovat před odesláním
Vaši recenzi nelze odeslat
check_circle
check_circle